• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • Jonniie

Så då är jag asså i 3+6 idag om jag hade sista mensen 25/11 :)

(Råkade skicka förra svaret dubbelt) :)

• Silkworm

Vad bra att ni tog upp hur man räknar! Jag har aldrig förstått det. Jag var tvungen att gå in på www.familjeliv.se/pregnancy/calculator och tydligen är jag beräknad i mitten av augusti, och inte slutet som jag trodde. V6+6. 

Då är jag i fel tråd, men jag stannar nog kvar här ändå ;) 

• mariama

Är det några som är intresserade av en hemlig septembergrupp på Facebook framöver? Tänkte att vi kunde starta en när gruppen fyllts på ytterligare, jag gillar inte FL egentligen och hade en sååå härlig mammagrupp när jag väntade sonen 2015, vill gärna ha en sån igen!! :)

• Jonniie

Silkworm- Jaa häng kvar här :) Jag har kollat lite olika som beräknar BF och fått typ lika många olika svar. :)

Men från den 28/8-5/9... Det kan man ju ioförsig endå aldrig veta :)

• Majalina

Hejsan! Hittade den här gruppen också :)

BF 30/8 men räknar kallt med att jag går över tiden. Har en son på 2,5år sen tidigare. Plussade imorse och är överlycklig!!

• eyelight

Hej!

Bf är 31/8 för mig men räknar också på att gå över tiden. Har en son som är 4 år och med honom gick jag över 4 dagar så räknar lite på att gå över :)

3+6 idag enligt appen!

Jag bor i Göteborg, vore ju himla skoj med en fbgrupp och kanske rent utav träffas?!

Är 29 år jag.

• Jonniie

Majalina- Åhh vad kul! alla här kom nog relatera till den lyckan :D

Eyelight- Åhh spännande då har vi samma datum beräknade än så länge :)

• Maräng86

plussade igår, BF 28/8 men jag räknar med att det blir en september bebis.
    första barnet efter 1,5års försök- hoppas det går bra!

är gärna med i fb grupp- så länge det är det en hemlig grupp :)

Svar på tråden BF september 2017