• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • mariama

Jag kan fixa en septembergrupp på Facebook ikväll? :) så kan jag bjuda in er som är sugna! Självklart ska den vara hemlig så vi inte avslöjar oss :)

• Flickanch

Kul! Grattis till er alla! Själv plussa jag igår, trodde inte de var sant tog två till idag och plus på dom med! 3sep om allt går som det ska! Mitt första! Bor med min sambo och katt o hund! Hoppas vi kan följas åt!

• lindgrenmaria91

Plussade idag! BF blir 2 september :D Tredje barnet :D

Är gärna med i en hemlig fb-grupp! Någon som startat en än?

• mariama
    lindgrenmaria91 skrev 2016-12-22 21:35:13 följande:

Plussade idag! BF blir 2 september :D Tredje barnet :D

Är gärna med i en hemlig fb-grupp! Någon som startat en än?

Grattis och välkommen :) Har inte hunnit än men kan göra det sen eller imorgon! Är såklart fritt fram för nån annan att göra det också! :)
  • rosatigern

Hej på er! Grattis till alla pluss! 

Jag plussade imorse och har BF i slutet av aug/ början av sept. 

Första barnet, är också gärna med i fb gruppen =)

• mariama

Jag har gjort en grupp nu! :) Skicka PM med era mailadress till mig så lägger jag till er, inbjudan hamnar i mailen inkorg! 

• Maräng86

Jag plussade i onsdags( 4v+1)- kände lite ömma bröst men hade inga direkta symptom.

4v+2- lätt illamående- en konstig såndan, ont i magen- växtvärk

4v+3 idag mår jag illa, jag är JÄTTE hungrig och så äter jag- sen mår jag illa

och min mage är så svullen!  Någon annan som känner igen sig?

• ohhello

Skickade PM till dig mariama! Håller med om att facebook är lite enklare än familjeliv!

Annars, HEJ! Plussade idag. Är överlycklig efter 6 misslyckade försök för ett syskon. Tror fortfarande att det är något fel på testen jag tog imorse och idag på dagen. Är bara på ÄL+13, men enligt senaste mensen i v.4+2. :) Hoppas som alla er andra att detta ska gå lyckligt!

• Supriseno4

Skrev nyss ett inlägg som försvann ...

Plussade nu på eftermiddagen och bf blir ungefär 2/9. Det här blir mitt fjärde barn om allt går vägen. (Fick ett MA i vecka 13 i mitten av april) Jag har inte berättat för sambon än för vi skulle hålla oss till julaftonsmorgon. Så får håll tyst ikväll.

Är jättegärna med i Facebook grupp. Hur går man tillväga?

Grattis till alla blivande mammor!!!

Svar på tråden BF september 2017