• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • FrökenMp
    Delilah2001 skrev 2017-01-20 08:41:15 följande:

Känns så avlägset till juli! Evigheter kvar.

Och ändå så har halva graviditeten gått om fem veckor!

Tycker också att tiden går långsamt nu. Innan har det gått väldigt fort för vips så är jag nu i 16+0 men tiden fram till rul går sååååå långsamt!!
  • Sosozo
    Annéééa skrev 2017-01-20 10:00:51 följande:

Hej! Ny här på sidan.

Bf 27 Juli-Stockholm

Hej! Välkommen!
  • Treansresa

Jag tycker ockdå tiden går sakta. Har 27 dagar kvar till Rul vilket är en evighet! Längtar till maj då man slipper alla vinterkläder och man vet att snart är snön borta. För när snön är borta är det nära:)

• FrökenMp
    Treansresa skrev 2017-01-20 11:53:49 följande:

Jag tycker ockdå tiden går sakta. Har 27 dagar kvar till Rul vilket är en evighet! Längtar till maj då man slipper alla vinterkläder och man vet att snart är snön borta. För när snön är borta är det nära:)

Ja, det känns verkligen som en evighet! Ska ni ta reda på kön?:)

Jag längtar också till snön är borta så slipper jag vinterjackan. Ska bli skönt att kunna gå i långklänning sen haha:D
  • Delilah2001

Hjälp vad nojig jag blev nu

Missade ett samtal med hemligt nummer, tänk om det var ang nipt testet?

De skulle skicka brev om allt var som det skulle, annars ringa! Ska jag behöva oroa mig hela helgen nu...

• FrökenMp
    Delilah2001 skrev 2017-01-20 12:04:04 följande:

Hjälp vad nojig jag blev nu

Missade ett samtal med hemligt nummer, tänk om det var ang nipt testet?

De skulle skicka brev om allt var som det skulle, annars ringa! Ska jag behöva oroa mig hela helgen nu...

Dom kommer förmodligen ringa en gång till. Har för mig att vården brukar ringa två gånger. Sen hade det varit superviktigt kanske de hade lämnat telefonmeddelende om att du ska ringa tillbaka:)
  • Delilah2001
    FrökenMp skrev 2017-01-20 12:06:24 följande:

Dom kommer förmodligen ringa en gång till. Har för mig att vården brukar ringa två gånger. Sen hade det varit superviktigt kanske de hade lämnat telefonmeddelende om att du ska ringa tillbaka:)

Ja herregud. Här går man i spinn direkt!

Jo de har ringt tillbaka, mina händer skakade så jag knappt kunde hålla mobilen. Mina provsvar var ofullständiga, så provet måste tas om. På måndag. Mer väntetid.

Irriterande, men inget världen rasar för!
  • Treansresa
    FrökenMp skrev 2017-01-20 12:02:47 följande:

Ja, det känns verkligen som en evighet! Ska ni ta reda på kön?:)

Jag längtar också till snön är borta så slipper jag vinterjackan. Ska bli skönt att kunna gå i långklänning sen haha:D

Vilken fin mage du har<3. Nej vi kommer inte ta reda på det tyvärr:( jag vill men inte gubben så blir långa veckor:( ska ni kolla?

Ja jag måste köpa ny jacka och täckbyxor och der känns sådär lagomt roligt:( bara för några månader
  • emme 86

Hade så hoppats på att få ett brev i brevlådan idag med svar på moderkaksprovet, men icke. Om inte läkaren ringer så bör jag få brevet senast tisdag, helgen känns så hemskans lång just nu. Vill bara ha ett bra svar, få höra fostrets hjärtljud och få njuta av graviditeten. Just nu är det bara oro och väntan på något form av svar. Och illamående... äter fortsatt lergigan, försöker trappa ner för att inte vara så däckad som jag blir men det går inte. Illamående eller däckad är de enda lägena just nu... känner mig inte ett dugg positiv, till något.

Svar på tråden BF Juli 2017 ny