BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Känns så avlägset till juli! Evigheter kvar.
Och ändå så har halva graviditeten gått om fem veckor!
Hej! Ny här på sidan.
Bf 27 Juli-Stockholm
Jag tycker ockdå tiden går sakta. Har 27 dagar kvar till Rul vilket är en evighet! Längtar till maj då man slipper alla vinterkläder och man vet att snart är snön borta. För när snön är borta är det nära:)
Jag tycker ockdå tiden går sakta. Har 27 dagar kvar till Rul vilket är en evighet! Längtar till maj då man slipper alla vinterkläder och man vet att snart är snön borta. För när snön är borta är det nära:)
Här är min mage i 16+0. Har hänt en hel del sen jag senast la ut en magbild haha:)
Hjälp vad nojig jag blev nu
Missade ett samtal med hemligt nummer, tänk om det var ang nipt testet?
De skulle skicka brev om allt var som det skulle, annars ringa! Ska jag behöva oroa mig hela helgen nu...
Hjälp vad nojig jag blev nu
Missade ett samtal med hemligt nummer, tänk om det var ang nipt testet?
De skulle skicka brev om allt var som det skulle, annars ringa! Ska jag behöva oroa mig hela helgen nu...
Dom kommer förmodligen ringa en gång till. Har för mig att vården brukar ringa två gånger. Sen hade det varit superviktigt kanske de hade lämnat telefonmeddelende om att du ska ringa tillbaka:)
Ja, det känns verkligen som en evighet! Ska ni ta reda på kön?:)
Jag längtar också till snön är borta så slipper jag vinterjackan. Ska bli skönt att kunna gå i långklänning sen haha:D
Hade så hoppats på att få ett brev i brevlådan idag med svar på moderkaksprovet, men icke. Om inte läkaren ringer så bör jag få brevet senast tisdag, helgen känns så hemskans lång just nu. Vill bara ha ett bra svar, få höra fostrets hjärtljud och få njuta av graviditeten. Just nu är det bara oro och väntan på något form av svar. Och illamående... äter fortsatt lergigan, försöker trappa ner för att inte vara så däckad som jag blir men det går inte. Illamående eller däckad är de enda lägena just nu... känner mig inte ett dugg positiv, till något.