BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Är nu inne i v 16 15+4 har känts bättre i två dagar förutom att jag vaknade med tung huvudvärk men den avtar under förmiddagen, haft mer energi var t.om å tränade igår ?Har vart och kollat tryck, järn & ämningsomsättning och allt såg jätte bra ut.! Så bara att hålla tummarna för att det vänder nu
Är nu inne i v 16 15+4 har känts bättre i två dagar förutom att jag vaknade med tung huvudvärk men den avtar under förmiddagen, haft mer energi var t.om å tränade igår ???? Har vart och kollat tryck, järn & ämningsomsättning och allt såg jätte bra ut.! Så bara att hålla tummarna för att det vänder nu
Åh!! Jag är så sugen på en sån jag med. Kan du inte berätta sen om du hittade några hjärtslag eller inte:D
Hej, välkommen! Jag har mycket huvudvärk + migrän. Blev sjukskriven pga det förra graviditeten. Hur ofta har du det? Funkar alvedon?
Förstår precis hur du känner. Kände mig väldigt ensam med första barnet, då jag flyttat från stan ut på landet och knappt kände någon. Träffade människor efterhand som jag lärde känna, mest genom öppna förskolan, men när jag väntade mina tvillingar var det lite samma sak igen. Har också varit hemmamamma ( i 14 år ) och när mina tvillingar skulle komma var det visserligen andra av mina kompisar som skulle ha barn, men eftersom alla bodde på varsin gård med tillhörande jobb så var det just ingen som orkade ses, och jag var dessutom den enda som väntade två. Och hur intresserad ens man än är, så är det vissa saker man hellre pratar med en kvinna om, en som verkligen förstår vad man menar. Låter sent med föräldragrupp i v. 32 tycker jag. Tur det finns internet iaf . Stor kram!
Ni får kolla så att ni är med på listan, kan ha missat någon lista när jag letade :)
Är det vi som är med i tråden.? isåfall var inte jag med BF 9 juli
Nu fuskade jag, nyfikenheten tog över. Bebis ligger på precis samma ställe, lite åt höger och 2-3 fingrar upp från blygdbenet. Lyssnade i 45 sek och fick en fin inspelning :) 132 slag i minuten snittade den:) och nu är ja säker att det är den jag känner. :) längtar ännu mer till rul nu om en månad:)
Nu har min kommit! Tog kanske 5 min sedan hittade jag det! Slog så fint! Är dock lite rädd för dessa så vill ej använda för länge och bebisen gömde sig så ville inte leta den igen för o räkna hjärtljud, men nästa gång ska jag det. men rekommenderas varmt om man har is i magen och vet ungefär vart man ska leta:)
Nu har min kommit! Tog kanske 5 min sedan hittade jag det! Slog så fint! Är dock lite rädd för dessa så vill ej använda för länge och bebisen gömde sig så ville inte leta den igen för o räkna hjärtljud, men nästa gång ska jag det. men rekommenderas varmt om man har is i magen och vet ungefär vart man ska leta:)