BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Hade så hoppats på att få ett brev i brevlådan idag med svar på moderkaksprovet, men icke. Om inte läkaren ringer så bör jag få brevet senast tisdag, helgen känns så hemskans lång just nu. Vill bara ha ett bra svar, få höra fostrets hjärtljud och få njuta av graviditeten. Just nu är det bara oro och väntan på något form av svar. Och illamående... äter fortsatt lergigan, försöker trappa ner för att inte vara så däckad som jag blir men det går inte. Illamående eller däckad är de enda lägena just nu... känner mig inte ett dugg positiv, till något.
Här är min mage i 16+0. Har hänt en hel del sen jag senast la ut en magbild haha:)
Vi var och tjuvkikade lite på barnvagnar idag, tror vi har bestämt oss för en britax smile 2. Så himla smidig och fin. Längtar tills det är dags o beställa/köpa. När köper ni? Ny eller begagnad?
Vi var och tjuvkikade lite på barnvagnar idag, tror vi har bestämt oss för en britax smile 2. Så himla smidig och fin. Längtar tills det är dags o beställa/köpa. När köper ni? Ny eller begagnad?
vi har faktiskt köpt ena vagnen beggad redan som jag ska ha i bilen som shoppingvagn. Sedan vill vi ha en Emmaljunga mondial med classic chassi. Dock kommer vi vänta då de nya kommer i mitten på juli och med beställning på det skulle vi få den i augusti senast. Så den vagnen köper vi först då=)
När funderar ni på att köpa?
Okej, ja då är det ju värt att vänta. Vi ska på rul fredag 24/2 och sen på måndagen åker vi till Thailand i 2 veckor och kommer hem 15/3 så kanske i slutet av mars eller april. Jag vet inte, vi har inte pratat om när men det är ju så mysigt. Vad har ni köpt som shoppingvagn? Först sa vi att vi skulle köpa begagnad men min vi ändrade oss lite när vi var i butiken och tyckte att det spelar eg ingen roll.... vi får se. Vi måste köpa allt,???? har inget kvar efter sonen då vi gav upp hoppet om ett syskon för flera år sen????
Jättefina, jag var jättenöjd med min Emmaljunga edge duo men sen köpte vi bugaboo camelon som vi inte gillade och köpte då brio spin som var suverän. Jag var inställd på Emmaljunga super Viking men gillade inte alls den i butik så säljaren visade oss britax smile som vi föll pladask för.
Är den vita läder/skinn? Verkligen superfina.
Jättefina, jag var jättenöjd med min Emmaljunga edge duo men sen köpte vi bugaboo camelon som vi inte gillade och köpte då brio spin som var suverän. Jag var inställd på Emmaljunga super Viking men gillade inte alls den i butik så säljaren visade oss britax smile som vi föll pladask för.
Är den vita läder/skinn? Verkligen superfina.