BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Tack alla.
Det var den större tvillingen som dog. Den mindre hämtade sig igen.
Tack alla.
Det var den större tvillingen som dog. Den mindre hämtade sig igen.
Är det någon här inne som inte känner fosterrörelser än? Känner mig helt knäckt, har inte känt min bebis sen igår kväll och är så rädd att han också dött. Men kanske är svårare att känna nu när det bara är en?
Är det någon här inne som inte känner fosterrörelser än? Känner mig helt knäckt, har inte känt min bebis sen igår kväll och är så rädd att han också dött. Men kanske är svårare att känna nu när det bara är en?
Jag är i 17+2 idag och det jag möjligen känner ibland är att magen kramar ihop sig och vid andra tillfällen lite som kanske är fladder, är inte säker på det men det känns inte som gaser/tarmar. Vet dock inte var jag har moderkakan och minns inte alls när jag kände något för 9 år sen.
Förstår verkligen att du oroar dig just nu, konstigt vore det ju annars. Jag kan tänka mig att det finns en massa funderingar nu. Får ni träffa kurator eller motsvarande i Huddinge och sen när ni kommer hem? Får du möjlighet till undersökningar när du ber om det? För jag antar att ni blir lite extra uppföljda nu?
Men precis som du och Beebii är inne på så kanske den minskade rörelsen du upplever beror på att det nu bara är en som rör sig nu. Jag tänker att den kan röra sig lite mer fritt nu än innan.
En annan fundering jag har är om det nu känns bättre med de bekymmer du beskrev i helgen, i nedre delen av magen och neråt i benen? Fick du svar på vad som orsakade det? Antar ju att det var kopplat till tts.
Beklagar verkligen GrönaDuvan :( <3
Jag har inte känt något alls än, inte ens "fladder". Men är ju bara i vecka 15 också, det kommer väl så småningom :)
Jag är är 17+5 och känner inget alls. Men det är första barnet och jag har ingen aning om vart min moderkaka är i för position. Magen har blivit riktigt stor senaste veckan, men jag är förstoppad också så den varierar mycket i storlek över dagen.
Jag beklagar verkligen sorgen och jag hoppas verkligen att allt går bra för den kvarvarande tvillingen. Det är väl positivt att den såg ut att ha återhämtat sig på ultraljudet efter operationen i alla fall.
Jag är är 17+5 och känner inget alls. Men det är första barnet och jag har ingen aning om vart min moderkaka är i för position. Magen har blivit riktigt stor senaste veckan, men jag är förstoppad också så den varierar mycket i storlek över dagen.
Jag beklagar verkligen sorgen och jag hoppas verkligen att allt går bra för den kvarvarande tvillingen. Det är väl positivt att den såg ut att ha återhämtat sig på ultraljudet efter operationen i alla fall.