BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Hade oxå 2 flickor och 3e ville jag skulle va en FLICKA igen eftersom jag hade slutat bry mig om vad kön som det skulle bli... frisk bebis beställde jag... då föddes HAN sjuk istället och det var ju inte min önskan :( .... idag är han frisk iaf :) 4.e vet jag inget om men rul är väl om några veckor
Hej, hoppar också in i gruppen.
Är i vecka 15+0 idag med mitt andra barn. Har en son sen innan som föddes i maj 2015.
Hoppas vi alla här får bra graviditeter och att alla mår bra :)
Å känslan som uppstår efter att man varit på toaletten efter ca 1 veckas förstoppning, har inte ens behövt börja med järntabletter ännu?! Fasar för att börja stoppa i mig dem! Nån mer med problem? Sånt man inte gärna pratar om men fy vad besvärande det är! :/
Å känslan som uppstår efter att man varit på toaletten efter ca 1 veckas förstoppning, har inte ens behövt börja med järntabletter ännu?! Fasar för att börja stoppa i mig dem! Nån mer med problem? Sånt man inte gärna pratar om men fy vad besvärande det är! :/
Alltså jag har börjat längta. Något så innerligt mycket, efter när bebisen ska komma ut och vi får träffas! Ligger i sängen nu, har känt flera små puffar i magen varav en kändes på utsidan! Åh att det är så lång tid kvar! Hur ska man stå ut ända till i sommar?
Alltså jag har börjat längta. Något så innerligt mycket, efter när bebisen ska komma ut och vi får träffas! Ligger i sängen nu, har känt flera små puffar i magen varav en kändes på utsidan! Åh att det är så lång tid kvar! Hur ska man stå ut ända till i sommar?
Fått svar från Nipt testet och jag ska få en frisk Pojk ????