narie24 skrev 2017-02-12 15:57:04 följande:
Verkar vara samma här i Sthlm. Fast jag skulle verkligen vilja stanna 1-2 nätter och landa lite innan man ska släpa sig hemåt. Svårt att få chans att vila hemma med två barn till sol väntar.
Ja jag hade velat stanna en natt, det var superskönt med nummer två för då kunde pappan sova ostört hemma och avlasta mig bättre när jag kom hem
Det värsta jag vet är griniga trötta karlar haha..
Bimbim79 skrev 2017-02-12 15:59:35 följande:
Va skönt att man bor på liten ort känner jag spontant?
Men man vet ju inte, denna bebisen kommer ju mitt i sommaren så kan ju vara värre med platser då! Tjejerna är födda i december och pojken i september, är ju lite olika tryck på vården olika säsonger! Vet att med sista ville jag bara hem de sista 12 timmarna, fick dela rum då, jättetrevlig tjej men de hade problem med amningen å både hon o barnet grät :/ samtidigt hade jag ju de andra barnen hemma som jag saknade. Pojken va bara 15 månader när lillasyster föddes och jag hade ju inte varit från honom så länge innan. Vi får se hur man känner när det väl är dax! De har ju ac på sjukhus det har jag ju inte hemma :p
Ja jag känner att det ändå känns helt okej att få åka hem men alla förlossningar och barn är ju individuella. Man behöver ju inte känna sig mer säker bara för att man får barn nummer tre. Men det verkar ju förväntas av en.