BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag är faktiskt förvånad att det är så få som vet att vi ska ha barn. Våra barn vet och dom vi har träffat, typ 3-4 Pers som jag känner.
Jag vet att ryktet går i byn och känner att det blir lite " alla har hört det men ingen har sett det så ingen vet till 100 % så ingen vågar säga något!"
Tycker det är ganska häftigt endå. Ingen i släkten har det kommit till och endå gömmer jag aldrig magen. Vi badar 2 ggr i veckan, handlar 2-5 gånger i veckan och rör oss ute på gården dagligen. På gården ser jag dock ut som byggare bob så där vågar absolut ingen fråga.
Tror det kommer få rejäl spridning i slutet på maj då man är utan tjocka ytterkläder hemma på gården. Då folk ser det tydligare. Tycker det är så skönt ju längre vi kommer.
Får jag fråga hur mycket onyttigt ni äter varje dag?
Börjar nästan få lite ångest hur mycket jag går och småäter...äter ju stora mängder mat också, så får ju i mig mycket nyttigt, så på det sättet är jag inte orolig, men att det ska vara så svårt att låta bli!!!
Idag har jag lyckats trycka i mig:
-1 Dammsugare
-6 rutor marabou helnöt
-1 donut + Festis
-nästan en hel godispåse (sån färdig liten)
Då är dagen inte slut än!!
Igår blev det väl några kakor till och choklad och säkert nåt mer...haha
Vill bara tipsa om att Babyland.se har 15% som rabattkod idag och imorgon! Gällde på mycke jag ville ha. :)
Vill bara tipsa om att Babyland.se har 15% som rabattkod idag och imorgon! Gällde på mycke jag ville ha. :)
Gäller det på barnvagnar?
Bara små grejer kvar att köp här! Spjälsäng skötbord ( behöver köpa skötdyna) vagn beställd 8 veckors leverans på den så känns bra att den är beställd och betald. Idag köpte mannen ny madrass till spjälsängen och badbalja med sitt/ligginsats. Bäddset spjälskydd täcke kudde mm kom svärmor med då de varit inom Ikea. Å jag kunde såklart inte låta bli annat än köpa lundmyrs bäddset. Kläder filtar mm lär min mamma komma med så nu får jag slå i bromsen tror jag :)
Trädgården ska möbleras om, grävas å donas å just nu är jag skitförbannad för jag knappt får sitta på en dyna i solen o skrapa loss gatstenen. Så överbeskyddande så jag får ju smyga om jag ska få nåt gjort! :/ är ju förvisso rätt mycket jord som ska köras ut mm men jag lyfter ju inte alla 20 ton samtidigt! Riktig vår har det varit här nu i snart en vecka så skönt med sol och värme igen!
Får jag fråga hur mycket onyttigt ni äter varje dag?
Börjar nästan få lite ångest hur mycket jag går och småäter...äter ju stora mängder mat också, så får ju i mig mycket nyttigt, så på det sättet är jag inte orolig, men att det ska vara så svårt att låta bli!!!
Idag har jag lyckats trycka i mig:
-1 Dammsugare
-6 rutor marabou helnöt
-1 donut + Festis
-nästan en hel godispåse (sån färdig liten)
Då är dagen inte slut än!!
Igår blev det väl några kakor till och choklad och säkert nåt mer...haha