BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Ja nu är jag supertrött och lätt illamående. Direkt efter detta ska jag på ett viktigt möte en timmes bilfärd bort. Börjar ångra att jag skulle göra det samma dag som detta...
Inatt vaknade jag och hade superont i magen (alltså, magsäcken, inte livmodern) och mådde illa. Trodde det var pga sur mage och bullade upp med kuddar till sittställning, men blev bara värre och värre. Provade att äta lite, hjälpte inte. Gick upp och satt i soffan och somnade till slut för att jag var så trött. Bättre idag men fortfarande ont, sjukanmälde mig från jobbet och vilar. Påminner om magkatarr i känslan. Men det kom så plötsligt. Undrade nästan först om det var magsjuka.
Någon som varit med om liknande eller har en ide om vad det kan vara?
Inatt vaknade jag och hade superont i magen (alltså, magsäcken, inte livmodern) och mådde illa. Trodde det var pga sur mage och bullade upp med kuddar till sittställning, men blev bara värre och värre. Provade att äta lite, hjälpte inte. Gick upp och satt i soffan och somnade till slut för att jag var så trött. Bättre idag men fortfarande ont, sjukanmälde mig från jobbet och vilar. Påminner om magkatarr i känslan. Men det kom så plötsligt. Undrade nästan först om det var magsjuka.
Vecka 26 nu! =) Mår för det mesta helt okej. Och magen är precis lagom. Nån som är med i nån BF juli grupp på Fb?
Tyckte inte heller glykosbelastningen var så farlig, men blev trött. Fick ligga i ett vilrum, och somnade en stund.
På tal om sova, sover inte alls bra, vaknar och är kissnödig flera gånger varje natt. Och ligga på rygg är obehagligt, får liksom sura uppstötningar.
Har massor att göra idag här hemma, men är så sjukt trött att jag måste sova en stund nu...
Vecka 26 nu! =) Mår för det mesta helt okej. Och magen är precis lagom. Nån som är med i nån BF juli grupp på Fb?
Åt du ngn mäktigt igår till middag? Kan mkt väl vara magkatarr, men samtidigt cirkulerar konstiga magbaciller i min omgivning just nu.
Så jobbigt! Fick nyligen så ont i magen, som magkatarr. Svimmade nästan efter jag ätit. Hade omeprazol hemma som tur var. Det försvann på ett par timmar. Mycket skumt som händer i magen nu!
Låter som det jag hade i söndags natt.
Vaknade och hade grymt ont. Fick ligga i nån slags fosterställning tills det värsta gick över. Väldigt obehagligt.