BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Tyckte inte heller glykosbelastningen var så farlig, men blev trött. Fick ligga i ett vilrum, och somnade en stund.
På tal om sova, sover inte alls bra, vaknar och är kissnödig flera gånger varje natt. Och ligga på rygg är obehagligt, får liksom sura uppstötningar.
Har massor att göra idag här hemma, men är så sjukt trött att jag måste sova en stund nu...
Fick du ligga ner? Åh vad skönt! Jag fick sitta på
en hård stol i väntrummet :(.
Lider med er som måste göra belastningen.
Och vad det skiljer sig från vilket län man bor i. Vi har flyttat från Skåne till Öland. I Skåne görs belastningen på rutin och här gör man inte det.
Rätt skönt att slippa ;).
V 28+0 idag! Bara 5 veckor kvar att jobba! Kändes som igår jag plussade!
Lider med er som måste göra belastningen.
Och vad det skiljer sig från vilket län man bor i. Vi har flyttat från Skåne till Öland. I Skåne görs belastningen på rutin och här gör man inte det.
Rätt skönt att slippa ;).
V 28+0 idag! Bara 5 veckor kvar att jobba! Kändes som igår jag plussade!
Ja, skriv pm till mig så kan jag lägga till dig om du vill!
Någon mer med en väldigt lugn bebis?
Den här lille/a bjuder inte på många sparkar. Bör jag bli orolig? Jag känner bebis varje dag men det är nån gång om dagen och ganska svagt. V 28+0 och så har det varit sen jag börja känna bebis.
Någon mer med en väldigt lugn bebis?
Den här lille/a bjuder inte på många sparkar. Bör jag bli orolig? Jag känner bebis varje dag men det är nån gång om dagen och ganska svagt. V 28+0 och så har det varit sen jag börja känna bebis.