BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Har idag 23 dagar kvar till beräknad förlossning. Har börjat få otroligt mycket sammandragningar. De gör absolut inte ont men jag får svårt att andas varje gång. Är det något nån känner igen.
Har idag 23 dagar kvar till beräknad förlossning. Har börjat få otroligt mycket sammandragningar. De gör absolut inte ont men jag får svårt att andas varje gång. Är det något nån känner igen.
Är också så himla trött, fysiskt och i huvudet.
Kämpar och kämpar med att få min sjukskrivning på 25% godkänd (varit sen 17/4 men inte fått den beviljad eller ersättning än, kommer bli kris i kassan).
Misslyckades idag med min tredje uppkörning, nu finns det inga tider förrän i september.
Har tre veckor kvar att jobba och vet inte riktigt hur jag ska orka tänka på jobbet så länge till.
Har haft hosta i över två veckor, ibland så går luften helt ur mig och jag har vaknat på natten av att jag inte kan andas. Den börjar bli bättre men inte bra än. Har haft problem med astma för ett par år sen, kanske är det det som spökar.
Fötterna! Svullna som tusan och gör ont att stå/gå för länge.
Förlåt för gnäll :(
BF 28 Juli men föddes 18 Maj.