BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
43 dagar kvar till BF, de andra kom ju 38+ så dum som jag är räknar jag med att jag slipper gå 42 veckor! Blir säkert igångsatt 42+ bara för att ;)
Här har vi värsta åskvärmen idag, varvar strålande sol med tokregn! Fuktigt och tungt. Har iaf rensat ut sista kattvinden nu, och på söndag ska jag och mamma stå å sälja skräp på loppis :) bättre 5-10 kr / sak/plagg än det ligger här å samlar damm! Har haft huset i 3 år, ensam med 3 barn, 200 kvadrat att stuva in saker på, tror ni jag lagt på hög eller :) alla utväxta kläder skor skridskor flytvästar cyklar mm tv spel filmer galet mycket saker :)
BF 28 Juli men föddes 18 Maj.
Grattis! Hoppas allt går bra, hur mycket vägde bebisen ? Kram till er två
43 dagar kvar till BF, de andra kom ju 38+ så dum som jag är räknar jag med att jag slipper gå 42 veckor! Blir säkert igångsatt 42+ bara för att ;)
Här har vi värsta åskvärmen idag, varvar strålande sol med tokregn! Fuktigt och tungt. Har iaf rensat ut sista kattvinden nu, och på söndag ska jag och mamma stå å sälja skräp på loppis :) bättre 5-10 kr / sak/plagg än det ligger här å samlar damm! Har haft huset i 3 år, ensam med 3 barn, 200 kvadrat att stuva in saker på, tror ni jag lagt på hög eller :) alla utväxta kläder skor skridskor flytvästar cyklar mm tv spel filmer galet mycket saker :)
Nu var det längesen jag skrev här. Hänt en del sen sist kan man väl säga. Killen har flyttat och gjort slut och ankomst för bebis närmar sig. Tiden går dock långsamt nu på slutet tycker jag. Graviditetsklåda fick jag den här gången oxå. Får se vad bm säger om det i morron. Med sonen blev jag igångsatt i v.38.
Har fortfarande svårt o förstå att jag snart har en liten tjej i min famn .
I Fb gruppen jag är med i är det flera som fått för tidigt nu så är lite nervig för det då jag har en del sammandragningar. Även om man är less på att vara gravid så får hon gärna stanna tiden ut.
Kissnödigheten är värst just nu, kissar också hela tiden och känner mig törstig hela tiden också haha
Här var jag hos Bm idag. Allt såg bra ut som "vanligt" och bebisen har lagt sig med huvudet neråt och sjunkit ner rejält. Åh vad jag längtar efter denna lilla klump nu! Om 3 veckor tycker är jag den kan komma ut:)
Har haft förvärkar nu sen typ 14.30 idag. Känns typ enbart i ryggslutet, nån enstaka gång känns mer rejält oxh i magen med då.
Ringt mina föräldrar oxh förvarnat att vi kanske behöver att de kommer i natt om de skulle starta.
Om detta är latensfasen som är igång så kan det i värsta fall hålla på lääänge.
Jaja. Lite spännande iaf :) 19 dagar till bf annars idag
Bf lista
19/6 GrönaDruvan. Halland. Pojke. Tredje barnet. Planerat igångsättning.
27/6 Sosozo. Stockholm. Flicka. Tredje barnet. Planerat snitt.
28/6. Acinnaleh. Örebro. Andra barnet. Reserv på snitt en vecka innan.
1/7. KaffeOchHybris. Linköping. Första barnet.
5/7. Lillan090815. Flicka. Tredje barnet. Två söner innan.
6/7 Unbroken. Pojke. Igångsättning ca 2 v innan.
6/7. Delilah2001. Pojke. Tredje barnet. Planerat snitt
8/7 Leyasmamma. Dotter. Andra barnet.
11/7 Sobrio88. Pojke. Andra barnet (sambons tredje)
12/7 Sarus85. Kön okänt. Tredje barnet.
14/7 Narie24. Son. Tredje barnet. Vaginal förlossning.
17/7. Hoppfullt. Pojke. Första barnet.
18/7 Any80. Flicka. Tredje barnet. Vaginal förlossning.
18/7 Honeyb. Norrköping. Flicka. Första barnet.
19/7. Treansresa. Gällivare. kön okänt. Tredje barnet + 3 Bonusar.
21/7 TroOchTvivel. Stockholm. Pojke. Första barnet.
23/7. FrökenJo. Småland. Flicka. Andra barnet.
23/7 Noova87. Flicka.
24/7 Joline84. Pojke. Tredje barnet. Planerat snitt.
24/7. Bimbim79. Pojke. Fjärde barnet.
25/7. Leeandra. Gotland. Sjätte barnet.
26/7 Wooden. Flicka. Andra barnet. Vaginal förlossning.
28/7 Tessan87. Värmland. Pojke.
29/7. Florpan10. Södermanland. Pojke. Troligen igångsättning.
30/7. Basio. Gosse. Fjärde barnet.
30/7. Vet hur det känns. Pojke. Tredje barnet. Vaginal förlossning.
2/8. Summerchild. Fjärde barnet.
3/8. LadyK. Karlstad. Pojke. Första barnet.
Puffar för listan! Någon fler som vill ansluta sig?:)
Har haft förvärkar nu sen typ 14.30 idag. Känns typ enbart i ryggslutet, nån enstaka gång känns mer rejält oxh i magen med då.
Ringt mina föräldrar oxh förvarnat att vi kanske behöver att de kommer i natt om de skulle starta.
Om detta är latensfasen som är igång så kan det i värsta fall hålla på lääänge.
Jaja. Lite spännande iaf :) 19 dagar till bf annars idag