BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Samma här....måste alltid kissa två gånger när jag är på toa...så fort jag går eller reser mig känner jag mig också kissnödig. Min bebis ligger definitivt mot urinblåsan och trycker!!
Hur går det med namn för er? Vi har ett vi gillar men vi är inte säkra. Problemet är att tex familjen har frågat om just namn och då har vi nämnt detta och nu kallar de honom för det. :p
När måste man ha spikat namnet? För man ska vän registrera det på nåt sätt?
Samma här....måste alltid kissa två gånger när jag är på toa...så fort jag går eller reser mig känner jag mig också kissnödig. Min bebis ligger definitivt mot urinblåsan och trycker!!
Hur går det med namn för er? Vi har ett vi gillar men vi är inte säkra. Problemet är att tex familjen har frågat om just namn och då har vi nämnt detta och nu kallar de honom för det. :p
Blev inget, klingade av när vi skulle lägga oss. Vaknade två ggr inatt av onda och en i morse efter jag vaknat. Nu känns det som vanligt igen.... Jaja. Nu hinner jag köpa Amningslinne och ställa iordning här hemma :)
Inte fixat något.
Vi har jätte svårt med namn. Döttrarna heter Clara och Vera så jag vill ha ett namn som passar bra till dom. Mina förslag är: Oscar, Valter, Gustav, Carl. Verner. Folke. Arne. Alexander. Har ni tips så säg gärna något svenskt fint namn :)
Min man har kallat bebisen för Falke sen den blev till.. men han har inga direkta förslag själv.. så förmodligen blir bebis namnlös tills vi ser han.
Tjejnamn är lätt där hade jag nog valt Astrid eller Elsa
Vad har ni andra för namn?
Vi har jätte svårt med namn. Döttrarna heter Clara och Vera så jag vill ha ett namn som passar bra till dom. Mina förslag är: Oscar, Valter, Gustav, Carl. Verner. Folke. Arne. Alexander. Har ni tips så säg gärna något svenskt fint namn :)
Min man har kallat bebisen för Falke sen den blev till.. men han har inga direkta förslag själv.. så förmodligen blir bebis namnlös tills vi ser han.
Tjejnamn är lätt där hade jag nog valt Astrid eller Elsa
Vad har ni andra för namn?
Vi har mer eller mindre bestämt oss med namn, men säger det inte till dem som frågar. Vissa är verkligen intensiva i att försöka ta reda på det! Men grejen är att dessa frågar för att de vill börja använda namnet. Fråga hur *namnet* mår innan hon kommit ut osv. Och det vill inte jag. Om jag föreställer mig en bebis med det namnet nu så kanske jag inte tycker att det passar på min bebis, som ju kommer att se annorlunda ut, sen när hon är ute. Så vi gör vårt bästa att hålla på hemlisen! plus att jag tycker att det är jobbigt när folk ska lägga sig i. Nämner man efter mycket om och men ett par fina namn så får man utan att be om det en utläggning om vilket man borde välja. Drygt tycker jag.