BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Har haft förvärkar nu sen typ 14.30 idag. Känns typ enbart i ryggslutet, nån enstaka gång känns mer rejält oxh i magen med då.
Ringt mina föräldrar oxh förvarnat att vi kanske behöver att de kommer i natt om de skulle starta.
Om detta är latensfasen som är igång så kan det i värsta fall hålla på lääänge.
Jaja. Lite spännande iaf :) 19 dagar till bf annars idag
Här var jag hos Bm idag. Allt såg bra ut som "vanligt" och bebisen har lagt sig med huvudet neråt och sjunkit ner rejält. Åh vad jag längtar efter denna lilla klump nu! Om 3 veckor tycker är jag den kan komma ut:)
Jag var också hos bm idag. Min har vänt sig men ligger rörlig, högt upp. Hon sa att om vattnet går måste jag ringa förlossningen direkt, för att ibland kan navelsträngen åka ut med vattnet och när bebisens huvud klämmer åt så stryps tillförseln. Det var lite läskigt!
Jag längtar med något så in i bängen! 16 dagar kvar! Jag blir tokig snart sv att vänta och vänta.
Helt sjukt snart är alla bebisar här!
Vänta för Guds skull inte till det känns i ryggen! Hade typ bara kraftig mensvärk med nr 3, kände inte ryggen alls! Men när jag säger kraftig mensvärk menar jag sån man inte ignorerar utan typ kräks av! :)
Nr 3 så va min latensfas typ en vecka, gjorde inte ont förrän vi då åkte in å va öppen 6 cm. Bm sa att jag antagligen "smygöppnats" hela veckan jag hade haft sammandragningarna, å detta jobbade jag med mitt spån!
Här står både svärföräldrar och ex make standby, stora tjejen är med informerad att om vi måste åka in på natten så får hon ha de små till morgonen då deras pappa kan hämta. De är vana att stiga upp själva å sköta morgonen då min man körde t jobbet 04.00 och de skulle vara klara t skolan när jag kom från mitt nattskift. Dessutom är vi granne med deras nattisfröken och pappan bor en knappt en km bort. Men lika bra att alla har koll :)
Puffar för listan! Någon fler som vill ansluta sig?:)
Ja Gud vad man är kissnödig. Kan vara så att jag kissar och direkt efteråt känner jag mig kissnödig igen. Det känns mest när man går. Gissar att huvudet trycker mot urinblåsan. Eller kan det vara uvi?
Puffar för listan! Någon fler som vill ansluta sig?:)