• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Delilah2001
    acinnaleh skrev 2017-06-14 15:27:40 följande:

Nu blev jag så glad så jag bara var tvungen att berätta på en gång. Det kom ett återbud så nya smittades är 22 juni ;)

Vad skönt!! Det är ju nästa vecka ju!

Spännande!
  • Summerchild
    Vet hur det känns skrev 2017-06-14 15:19:59 följande:

Går på Bäckby denna gång.. båda förra gångerna så gick jag på Carema vid skrapan. Det är så sjukt dåligt här men orkar inte byta och tycker det känns så skönt att ha nära till BM så man kan cykla.

Vart har du din?

Prima. Vid klippans parkering. Den är inte heller så bra men jag har stannar kvar i 15 år dock. Men bytt läkare 1 gång
  • Vet hur det känns

Nu blev jag så glad så jag bara var tvungen att berätta på en gång. Det kom ett återbud så nya smittades är 22 juni ;)

Wow grattis!!! Åå så snart.. spännande
  • Treansresa

Här har jag åter igen rött/brunt blod. Denna gång utan att han haft sex. Blir galen! Känns inte nå kul att ringa till förlossningen igen heller så det säkert är samma sak som sist. Men blir endå orolig att något ska vara fel.

Har lätt mensvärk och halvonda sammandragningar. Men det har jag haft till och från några dagar.

• Vet hur det känns
    Treansresa skrev 2017-06-14 18:22:32 följande:

Här har jag åter igen rött/brunt blod. Denna gång utan att han haft sex. Blir galen! Känns inte nå kul att ringa till förlossningen igen heller så det säkert är samma sak som sist. Men blir endå orolig att något ska vara fel.

Har lätt mensvärk och halvonda sammandragningar. Men det har jag haft till och från några dagar.

Tycker det är bättre att ringa så att du känner dig trygg.. det är deras jobb. Bättre att kolla en gång för mycket än för lite. Du kanske har börjar öppna dig?
  • Any80
    Treansresa skrev 2017-06-14 18:22:32 följande:

Är du orolig så tycker jag absolut du ska ringa till fl. vilken vecka är du i? Kram
  • Treansresa
    Vet hur det känns skrev 2017-06-14 18:35:44 följande:

Tycker det är bättre att ringa så att du känner dig trygg.. det är deras jobb. Bättre att kolla en gång för mycket än för lite. Du kanske har börjar öppna dig?

Sist det hände för 3,5 vecka sedan var det stängt och fint. Nu har dock bebisen börjat sjunka ner enligt Bm. Att det ska vara så jobbigt att ringa:( sedan har vi alla barn att fixa barnvakt åt.
    Any80 skrev 2017-06-14 18:36:21 följande:

Är du orolig så tycker jag absolut du ska ringa till fl. vilken vecka är du i? Kram

Jag är i v 35+0 imorgon. Så är för tidigt för den att komma ännu.
  • EricaP

Jag har följt tråden sedan start men inte skrivit någonting. Hade Bf 11/7 men igår 13/6 (v35+6) tittade våran tös ut ??

• FrökenMp
    Vet hur det känns skrev 2017-06-14 14:44:23 följande:

Är det ditt första eller har du fler barn? Vet att man går oftare när man väntar första.

Ja, det är mitt första. Men min svägerska väntar sitt andra barn nu och även hon går varannan vecka:)
  • FrökenMp

Men åååå så roligt! Lycka till då:D
Svar på tråden BF Juli 2017 ny