BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Nu blev jag så glad så jag bara var tvungen att berätta på en gång. Det kom ett återbud så nya smittades är 22 juni ;)
Går på Bäckby denna gång.. båda förra gångerna så gick jag på Carema vid skrapan. Det är så sjukt dåligt här men orkar inte byta och tycker det känns så skönt att ha nära till BM så man kan cykla.
Vart har du din?
Nu blev jag så glad så jag bara var tvungen att berätta på en gång. Det kom ett återbud så nya smittades är 22 juni ;)
Här har jag åter igen rött/brunt blod. Denna gång utan att han haft sex. Blir galen! Känns inte nå kul att ringa till förlossningen igen heller så det säkert är samma sak som sist. Men blir endå orolig att något ska vara fel.
Har lätt mensvärk och halvonda sammandragningar. Men det har jag haft till och från några dagar.
Här har jag åter igen rött/brunt blod. Denna gång utan att han haft sex. Blir galen! Känns inte nå kul att ringa till förlossningen igen heller så det säkert är samma sak som sist. Men blir endå orolig att något ska vara fel.
Har lätt mensvärk och halvonda sammandragningar. Men det har jag haft till och från några dagar.
Tycker det är bättre att ringa så att du känner dig trygg.. det är deras jobb. Bättre att kolla en gång för mycket än för lite. Du kanske har börjar öppna dig?
Är du orolig så tycker jag absolut du ska ringa till fl. vilken vecka är du i? Kram
Jag har följt tråden sedan start men inte skrivit någonting. Hade Bf 11/7 men igår 13/6 (v35+6) tittade våran tös ut ??
Är det ditt första eller har du fler barn? Vet att man går oftare när man väntar första.