BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Hej allihopa!
Har inte varit här inne sedan i början på min graviditet. Har varit otroligt mycket med mående, renovering och egen firma men nu har jag avsagt mig allt ansvar och fokuserar bara på bäbis och boa
Kul att "se" lite ansikten man känner igen och hur det går för er.
Kommer inte kunna läsa allt som skrivs (försöker minska min dator tid) men vill gärna vara med lite såhär när det närmar sig och höra hur det går för er.
Själv mår jag mycket bättre sedan några månader tillbaka och kan äta igen. Får ju inte plats med så mycket nu dock!
Vi har sett att vi får en pojke också.
Ska precis sätta mig och börja skriva på mitt förlossningsbrev, känns helt overkligt...
Hoppas ni mår bra allihop!
Då har vi vart inne på mvc igen. Allt såg okej ut, bara blodtrycket som va lite högre så ska in på måndag igen och kolla så det inte sticker iväg :) järnet hade gått upp fantastiskt bra med så slipper dessa hemska tabletter nu :D hade gått från 103-136 på 4a veckor och en tablett om dagen.
Lilltjejen ligger troligtvis fortfarande i säte, så det ska bm kolla på måndag igen, misstänker hon fortfarande säte då så blir det en tid hos smvc och kolla med ul, och om det konstateras säte då så blir det vändningsförsök och sedan får vi ta det därifrån. Om det inte lyckas så blir det planerat snitt.
Nu började min slemmis släppa! Har börjat få sammandragningar igen också! Måste erkänna att det är lite spännande. Även fast jag vill att bebisen ska stanna till juli. Och att det inte är nå garantier att den kommer innan bf endå.
Är nog dags att packa förlossningsväskan! Bättre att han den ifall att
Nu började min slemmis släppa! Har börjat få sammandragningar igen också! Måste erkänna att det är lite spännande. Även fast jag vill att bebisen ska stanna till juli. Och att det inte är nå garantier att den kommer innan bf endå.
Är nog dags att packa förlossningsväskan! Bättre att han den ifall att
:)) vilken vecka är du i? Händer mycket nu
35+1 idag bara
Vi har också packat till BB, 35+0 idag. :)
Man vet ju aldrig när något händer. Hellre packat än panik.
Just det du och jag har samma fl dag, jag har också sammandragningar och förvärkar men vilar väldigt mycket , vill att bebisen stannar minst 2 veckor till.
Vi har också packat till BB, 35+0 idag. :)
Man vet ju aldrig när något händer. Hellre packat än panik.
Idag tog mitt besök hos bm väldigt lång tid. Kom dit vid 10 men hjärtljuden hos bebben låg för högt (över 170). Provade halv 11 igen, samma sak. Fick sen gå iväg o promenera och provade igen vid 12. Fortfarande över 170. Bebben var helvild där inne. Fick gå runt en timme till för ett sista försök, annars skulle jag inte till fl för undersökning. Men kl 13 när jag kom dit hade hon äntligen lugnat sig där inne och hjärtljuden låg normalt. Så skönt! Man vill ju helst slippa flera timmar på fl.
Men nu är jag helt mör. Jobbigt att gå runt i flera timmar och vara orolig.
Idag tog mitt besök hos bm väldigt lång tid. Kom dit vid 10 men hjärtljuden hos bebben låg för högt (över 170). Provade halv 11 igen, samma sak. Fick sen gå iväg o promenera och provade igen vid 12. Fortfarande över 170. Bebben var helvild där inne. Fick gå runt en timme till för ett sista försök, annars skulle jag inte till fl för undersökning. Men kl 13 när jag kom dit hade hon äntligen lugnat sig där inne och hjärtljuden låg normalt. Så skönt! Man vill ju helst slippa flera timmar på fl.
Men nu är jag helt mör. Jobbigt att gå runt i flera timmar och vara orolig.