• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • LeyasMamma
    Any80 skrev 2017-07-12 22:17:34 följande:

Idag kl 18:04 kom vår prinsessa hon var 4040 gr och 53 cm lång :))) igångsättning var ändå effektiv :))

Grattis till er! Vad skönt att det tog fart tillslut! :) lång va hon med!
    KaffeOchHybris skrev 2017-07-12 21:38:57 följande:

15 dagar idag och varit på viktkontroll igen på BVC. Idag ungefär 100g över födelsevikten! Woop :) 

Nu när magen har gått ner så undrar man nästan hur i helsike hon fick plats där inne.

Viken sötnos! Skönt att hon går upp i vikt. Ja visst undrar man både hur de fick plats och hur man lyckats klämma ut dom :D
  • LeyasMamma
    TheFallenOne skrev 2017-07-12 21:20:48 följande:

Haha Jupp.

Ja det får vi hoppas du slipper.

För din del med ;)
  • LeyasMamma
    TheFallenOne skrev 2017-07-12 21:20:48 följande:

Haha Jupp.

Ja det får vi hoppas du slipper.

För din del med ;)
  • Bimbim79

Idag kl 18:04 kom vår prinsessa hon var 4040 gr och 53 cm lång :))) igångsättning var ändå effektiv :))

Grattis! Stor tjeja!
  • Bimbim79
    KaffeOchHybris skrev 2017-07-12 21:38:57 följande:

15 dagar idag och varit på viktkontroll igen på BVC. Idag ungefär 100g över födelsevikten! Woop :) 

Nu när magen har gått ner så undrar man nästan hur i helsike hon fick plats där inne.

Mötte en fd kollega idag hennes är 1 månad. Å ser så liten ut, visst är det märkligt att de känns som elefanter när de ska ut å så är de så små :)
  • Vet hur det känns

Min läkare säger att om jag vill söka information med riktig källa samma som läkarna använder så ska jag använda www.janusinfo.se

Gick in en snabbis och skrev i sökfältet cytoteck så kom det upp mycket bra info

Ett tips bara

• Treansresa

Stort grattis:)
  • Summerchild
    Vet hur det känns skrev 2017-07-12 23:55:53 följande:

Min läkare säger att om jag vill söka information med riktig källa samma som läkarna använder så ska jag använda www.janusinfo.se

Gick in en snabbis och skrev i sökfältet cytoteck så kom det upp mycket bra info

Ett tips bara

Jag var in där men tycker att det är jobbigt söka runt... hittade inget enkelt. Jag har så svårt att koncentrera mig :( ... jag lyssnar på vad killen säger. Han kan ju läsa iaf. Han tyckte inte att vi skulle prova nåt nytt. Så jag är med på det :)
  • Summerchild
    Vet hur det känns skrev 2017-07-12 23:55:53 följande:

Ett tips bara

Jag var in där men tycker att det är jobbigt söka runt... hittade inget enkelt. Jag har så svårt att koncentrera mig :( ... jag lyssnar på vad killen säger. Han kan ju läsa iaf. Han tyckte inte att vi skulle prova nåt nytt. Så jag är med på det :)
Svar på tråden BF Juli 2017 ny