BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Grattis till alla bebisar!! Längtar efter min..17 långa dagar kvar till bf här
Grattis till alla som fått sina bebisar <3 <3 Som man längtar efter värkar nu haha
Jag får inga pinvärkar heller. Surt som fan. Ska hålla tummarna.
Jag är i vecka 40+2. SJ då?
Vad coolt att bebisarna börjar komma nu, grattis ni som fått era guldklimpar! Hoppas ni mår bra!
Ochhåll ut ni som väntar. Sista tiden är kämpig.
I feel you! 13 dagar kvar för mig. Börjar känna mig så jäkla färdig med det här nu.
Jag med :( gick över bf+3 med första och bf+4 med andra så gör väll något liknande denna gång. Suck!!! Önskar att han kunde komma lite tidigare.. gärna nästa vecka :) undrar hur han mår och växer samt hur stor han ska vara. Var till barnmorskan igår och bebis är rörlig och ligger lite snett i magen.. mitt sf mått har inte rört sig sen v 34+ står fortfarande på 35 cm har dock gjort ett tull i v 31+ och då låg han +8%
Kom din tidigare? Vad har du för SF mått?
Åh, vad härligt med alla bebisar! Grattis till er som fött!!
Jag är sååå trött på detta nu och detta är nu officiellt min längsta graviditet. Storasyster kom i v37+3 och det är vad jag är i idag (brorsorna kom i v36+). Och lilleman verkar inte alls ha en tanke på att komma ut. Var hos bm igår och har en nästan utplånad tapp som är öppen 1,5 cm ... väldigt mjuk och mogen också. Förvärkar varenda kväll, igår gjorde de hemskt ont men avtog när jag skulle sova (som alla andra kvällar).
Jag sover urusel och har skitont i fogarna ... och jag har ju inte ens nått bf. Har dock tid för bedömning för igångsättning på bf pga min foglossning så behöver förhoppningsvis inte gå över i alla fall.
Kom nu bebis!!!
Har sovit dåligt inatt, som mensvärk konstant hela natten. Drömde jättekonstigt! Känner ett ganska hårt tryck neråt hela tiden nu, men inga kraftigare värkar än så länge. Bm idag 13.30, ska be henne kolla hur det ser ut( v39+2)
Hittar inte nya tråden? Nån som kan länka?
Hittar inte nya tråden? Nån som kan länka?