BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Åh vad kämpigt :(. Men hoppas tabletterna hjälper mot smärtan.
Överfullt på förlossningen? Usch blir nervös över hur det kommer bli när man väl ska åka in. Var bor du?
Vi båda bor i Västerås. Nä eftersom jag har fått tid på förlossningen 2 veckor före så antar jag att det inte är överfullt.... jag vill ha epidural direkt annars lär jag skrika högst å eventuellt rymma bort.... vart bor du narie?
Precis som summerchhild skriver så bor jag i Västerås. Idag var det fullt. Fanns inga platser kvar på förlossning parkeringen och barnmorskan sa att idag var det rekord. Eftersom bebisar föds varje dag och det inte är något man kan styra så kan man aldrig veta när det blir fullt/ledigt.. går väll i skov under dagens timmar.. nu på eftermiddagen så kanske det lättar.. osv..
Ja jag hoppas medrcinen funkar.. hon sa att det inte var någon fara med Paraflexen.. hoppas han stannar inne lite till ialf så smärtan/ryggen blivit bättre
Kanske därför dom sätter igång mig där kl 9 bestämt så har dom kontroll på några patienter ??? Kanske.... rädd jag skulle vara å ta medicin. Jag tog ett bad för att lätta höften å ryggen... ja det är fan inte kul.... å huvudvärk svullna fötter osv....satt å åkte rullstol idag på ica maxi.... får ju inte röra mig nåt enligt ordination
Om det skulle vara fullt den dagen blir du hemskickad då i väntan på ny tid?
Om det skulle vara fullt den dagen blir du hemskickad då i väntan på ny tid?
Ja ha vad roligt :(
Blir galen, från att sparkat/ buffat så har nu lilleplutten pressat åt alla håll i över en timme, känns som han trycker sig nedåt genom att ta spjärn mot samtliga inre organ! Magen ser ut som en vägkon och ändrar form skepnad hela tiden! Hur ska man sova med det? :/
Har ingen aning om det är så, var bara en tanke jag hade. Om man har planerad igångsättning, håller dom då ett rum åt en och skickar födande kvinnor till nästa sjukhus, eller får man vänta?
Blir galen, från att sparkat/ buffat så har nu lilleplutten pressat åt alla håll i över en timme, känns som han trycker sig nedåt genom att ta spjärn mot samtliga inre organ! Magen ser ut som en vägkon och ändrar form skepnad hela tiden! Hur ska man sova med det? :/