BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Det lät underbart!
Det lilla jag pratade om förlossningen med min bm så förstod jag att eftersom jag har snitt sen förra så kan de inte göra vad som helst. Tex inte Eda för att värkstimulerande dropp inte är att rekommendera när man har blivit snittad sen innan. Så antar jag inte kan få vanlig igångsättning heller.
Vill verkligen ha en vaginal förlossning, men får kanske ställ in mig på att de i tidigare skede kan bli tvungna att snitta mig igen. Får se.
Vad konstigt att man ej får ha eda efter ett snitt. Är det större risk då? Förstår att du vill pröva vaginalt. Var de planerat snitt på första? Jag vill gärna ha en planerad igångsättning och det är mot det jag kommer jobba under mötena nu
Måste bara visa er! Tycker det blev så fint ???? Fick äntligen hem ultraljudsbilderna på mina små idag. Tycker det är så mysigt att pyssla med foton, särskilt såhär i väntans tider ;)
Måste bara visa er! Tycker det blev så fint ???? Fick äntligen hem ultraljudsbilderna på mina små idag. Tycker det är så mysigt att pyssla med foton, särskilt såhär i väntans tider ;)
Har ju läst i gravidappen att råmjölken bildas nu och provade att trycka lite när jag duschade idag. Och minsann, några miiiini droppar kom!! Hahaha ;D
Vad fint! Väntar du tvillingar eller är det bilder från dina andra små?
Har ju läst i gravidappen att råmjölken bildas nu och provade att trycka lite när jag duschade idag. Och minsann, några miiiini droppar kom!! Hahaha ;D