BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Morgon mage vecka 14+5
min mage v. 15+0
Morgon mage vecka 14+5
Morgon mage vecka 14+5
Ja, nu har folk börjar se det. Har stora arbetskläder, men de som är uppmärksamma ser. Även de som är uppmärksamma när jag har jacka ser det. Får knappt stängt min jacka nu. Skulle nån se mig i vanliga kläder (händer sällan då jag mest är hemma nu ju) så syns det definitivt.
Är lite rädd att jag kommer bli bamsestor..
Åh! Båda ni har en fin "gravidkula". Har folk i er närhet (som inge vet) påpekat att det syns?:)
Lägger väl en bild här med! Vecka 14+0 idag, rund som få men kan anstränga mig och dra in magen fortfarande men det blir jobbigt efter ett tag! Ska outa mig på jobbet nästa vecka har jag tänkt och är grymt nervös av någon anledning! Vi som inte skulle ha fler barn egentligen....
Tack! Nej ingen som inte vet har påpekat den. Jag tar på mig lösa kläder och hade tänkt dölja graviditeten på jobb i alla fall tills RUL är avklarat. Hoppas jag dölja den tills dess men det börjar bli svårt haha
Lägger väl en bild här med! Vecka 14+0 idag, rund som få men kan anstränga mig och dra in magen fortfarande men det blir jobbigt efter ett tag! Ska outa mig på jobbet nästa vecka har jag tänkt och är grymt nervös av någon anledning! Vi som inte skulle ha fler barn egentligen....
Kul med alls magbilder, superfina magar allihop :)
Min syns inte än med kläder (har dock alltid löst sittande) men alla på jobbet kollar hela tiden för att se om det syns haha. Fick gå ut med graviditeten i v 7 då jag blev sjukskriven och kände att jag var tvungen att berätta, annars hade jag tänkt vänta till RUL.
Skulle va kul med gravidkläder sist var min mage liten så det var på slutet som jag köpte grsvidstrumpbyxor och nån tunika kunde ha mina vanliga trikåtkjolar. Vet ni vart de har lite finare som man även kan använda när man ammar? Sist körde jag med blusar mkt som gick att knäppa upp när man skulle amma.