BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Tack Gröna Druvan och Acinnaleh för era svar. Känner mig mycket lugnare idag
Nu beställde vi vagn!
Ville helst ha en Emmaljunga Viking syskonvagn, men de är så himla dyra, så ekonomin fick styra lite.
Beställde en Carena Gotland syskonvagn med 2 liggdelar. Strax över 5000:- på rea, så är supernöjd!
Vi har ju en gammal syskonvagn hemma, men ville ha nåt nytt.
Sist klarade vi ju oss att inte sittdelarna gick att vända, så det går säkert bra nu också!
Nejjj, oflyt! Men ökad risk för CP osv är väl om man går länge obehandlad?
Hoppas det går ok på jobbet!
Nu beställde vi vagn!
Ville helst ha en Emmaljunga Viking syskonvagn, men de är så himla dyra, så ekonomin fick styra lite.
Beställde en Carena Gotland syskonvagn med 2 liggdelar. Strax över 5000:- på rea, så är supernöjd!
Vi har ju en gammal syskonvagn hemma, men ville ha nåt nytt.
Sist klarade vi ju oss att inte sittdelarna gick att vända, så det går säkert bra nu också!
Så var man på vårdcentralen igen. Har fått uvi igen... en vecka sen jag slutade med antibiotika kuren... och idag har jag blod i urinen med. Kul. Är så nojig. Läst om hur det ökar risken för CP. Inte kul..... :(
Och ska jobba kl 14. Måste hinna..... skit dag
Idag har jag varit på ett privat ultraljud här utomlands. Allt såg bra ut och med 99% säkerhet sa hon att det blir en tjej. Känns skönt att veta att allting stod rätt till då jag inte känt så mycket som många här redan verkar ha gjort.
Hur gör ni med folsyra nu efter vecka 12?:)
Lite avis på er som får stora bröst, haha
Mina växer då aldrig när jag är gravid!!
Visst blir de något fylligare, men inte så jag behöver byta bh.
Tror inte mina bröst hör till min kropp, haha
Haha undrar också det. Mannen är helt förundrad och säger att det var inte alls så här förra gången och han kan inte förstå hur de kan ha vuxet så mkt redan. Jag tror inte de jag köpte igår kommer funka hela tiden eller ens länge om det fortsätter så här. Rolig upplevelse förresten att ta på sig sport-bh i morse för första gången sen början på december. De var INTE stora direkt, 75 står det i dom. Bara åka och handla IGEN efter att ha fått ha på mig en av de jag hade hela dan. I den 80c verkar det finnas lite plats att växa i iaf då man kunde förlänga axelbanden ;)
Hur gör ni med folsyra nu efter vecka 12?:)
Hann du till jobbet?:)
Jag har samma som du. Lätt att få. Ska lämna ett nytt urinprov imorgon. Men har aldrig läst pm CP:( oxh jag som kan ha gått hur länge som helst med första då ja inte märker mina:(
Haha sova i långkalsonger menar jag. ;)