• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • Sosozo
    Treansresa skrev 2017-01-21 13:40:17 följande:

Nu börjar.tiden komma för rul :) när har ni tider? Hur känner ni inför det:)? Själv har jag tid först den 16/2. Går allt bra ska vi berätta för barnen den kvällen:)

Jag har den 1/2, nu räknar jag ned kan jag säga! Jag är lite nervös. Var jag inte med nr 1 och 2. Tror mest det är för att barnen är så extremt förväntansfulla nu. Och jag är äldre och har inte samma möjligheter. Alltså känns som mycket hänger på att allt ser bra ut!

Hur känner du?
  • GrönaDruvan

Nu börjar.tiden komma för rul :) när har ni tider? Hur känner ni inför det:)? Själv har jag tid först den 16/2. Går allt bra ska vi berätta för barnen den kvällen:)

Har den 9/2.
    Väldigt nervös eftersom jag inte gjorde kub, men har ju varit på några ultraljud och då har det ju sett bra ut.
  • Treansresa
    Sosozo skrev 2017-01-21 16:03:40 följande:

Jag har den 1/2, nu räknar jag ned kan jag säga! Jag är lite nervös. Var jag inte med nr 1 och 2. Tror mest det är för att barnen är så extremt förväntansfulla nu. Och jag är äldre och har inte samma möjligheter. Alltså känns som mycket hänger på att allt ser bra ut!

Hur känner du?

Jag är riktigt nervös redan! Har inte varit det med de andra barnen men jag skyller på att det var för ja var så ung, var inte ens orolig under graviditeten då.

Jag är livrädd att de ska vara nå fel så man måste avbryta, ser verkligen fram emot att få berätta det för syskonen. Sedan hur dom tar de är en annan fråga haha. Men tror dom blir glada:)
    GrönaDruvan skrev 2017-01-21 16:10:56 följande:

Har den 9/2.

Väldigt nervös eftersom jag inte gjorde kub, men har ju varit på några ultraljud och då har det ju sett bra ut.

Förstår att du är nervös. Måste vara speciellt med tvillingar också! Vilken fin mage du har och fort har de gått!!
  • FrökenMp

jag har rul den 5/2. Längtar så mycket!

Idag köpte jag mina första mammabyxor. Sjukt vad de är sköna, haha

• Sosozo
    Treansresa skrev 2017-01-21 17:59:02 följande:

Jag är riktigt nervös redan! Har inte varit det med de andra barnen men jag skyller på att det var för ja var så ung, var inte ens orolig under graviditeten då.

Jag är livrädd att de ska vara nå fel så man måste avbryta, ser verkligen fram emot att få berätta det för syskonen. Sedan hur dom tar de är en annan fråga haha. Men tror dom blir glada:)Förstår att du är nervös. Måste vara speciellt med tvillingar också! Vilken fin mage du har och fort har de gått!!

Vore skräcken om något är fel och / eller man måste avbryta! Jag försöker att inte tänka på det. Mannen är lugn men det är han alltid. Jag är nog som du, oroade mig inte tidigare utan var rätt cool och trodde allt var fint. Tänkte inte ens på att man kunde vara nervös för rul. Men nu - kommer vara sömnlös en vecka innan..
  • Haiduchi

Vi har rul den 3/2. Har inte heller gjort kub sånt börjar så smått tankarna gå åt alla håll. Drömde att jag och mannen hade lämnat urinprov och hans visade risk för att barnet kunde få kromosomfel. Vad man nojar. Försöker tänka att 30 år ändå är typ ingen "risk ålder".

Men sen ser jag fram emot och hoppas vi kan se vad för någon vi har i magen. Jag är den enda! som tror det är en pojke. Alla andra tror flicka. :)

Hoppas allt är som det ska. Så imponerad av att ni hållt er från att berätta för syskonen än :)
  • sobrio88
    Haiduchi skrev 2017-01-21 20:57:06 följande:

Vi har rul den 3/2. Har inte heller gjort kub sånt börjar så smått tankarna gå åt alla håll. Drömde att jag och mannen hade lämnat urinprov och hans visade risk för att barnet kunde få kromosomfel. Vad man nojar. Försöker tänka att 30 år ändå är typ ingen "risk ålder".

Men sen ser jag fram emot och hoppas vi kan se vad för någon vi har i magen. Jag är den enda! som tror det är en pojke. Alla andra tror flicka. :)

Hoppas allt är som det ska. Så imponerad av att ni hållt er från att berätta för syskonen än :)

Så har vi det också. Alla hoppas och tror att det är en flicka men jag tror det är en pojke. Till och med mamman till bonusbarnet sa att hon hoppas det är en tjej så det kommer en tjej till släkten. Hon glömde nog bort att bonuspojken har 2 storasyrror hos henne, haha ;)

Vi ville göra kub och berätta för bonus när han kommer nästa gång om allt var bra ( den lilla förstår inte än) men nu blev flyttade så långt så kunde vi inte hålla oss så då ringde vi och berättade samma kväll :)
  • Beebii

Å jag har inte rul förrän 22/2! En evighet dit och nu när jag gått in i v.15 börjar jag noja då jag inte känner av bebisen... är ju fortfarande för tidigt inser min logiska hjärna men inte resten! Känner kulan och själva livmodern men inget fladdermöss eller sprattel....äsch hur lång tid ska man vara gravid egentligen? Tror inte jag var gravid så här länge med de andra två barnen. Iaf tycker min hjärna att det går sjuuuukt långsamt nu....

• Treansresa
    Haiduchi skrev 2017-01-21 20:57:06 följande:

Haha nu kliar det i berätta fingrarna dock. Gubben säger dock att har vi väntat såhär länge kan vi vänta lite till haha.

Oj vilken läskig dröm endå. Jag försöker också tänka att jag har åldern med mig:) jag tror.jag får en tjej. Gubben säger inte vad han tror haha.
  • narie24
    Beebii skrev 2017-01-21 23:20:25 följande:

Å jag har inte rul förrän 22/2! En evighet dit och nu när jag gått in i v.15 börjar jag noja då jag inte känner av bebisen... är ju fortfarande för tidigt inser min logiska hjärna men inte resten! Känner kulan och själva livmodern men inget fladdermöss eller sprattel....äsch hur lång tid ska man vara gravid egentligen? Tror inte jag var gravid så här länge med de andra två barnen. Iaf tycker min hjärna att det går sjuuuukt långsamt nu....

Åh, kunde vara jag som skrev! Ska också på RUL först 22/2. Då är jag i slutet av vecka 20. Känns så otroligt långt dit. Sista veckan har jag börjat bli såå otålig. Det känns som tiden sniglar sig fram! Vill bara gå i ide någon månad.
Svar på tråden BF 1-15 Juli