• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • sobrio88

Hoppar på den här tråden :) Hade tidigare osäkert uträknat bf 28 juli, men blev efter dagens ultraljud flyttad till 11 juli :)

Jag är 28 år och bor i Värmland. Bor tillsammans med min sambo på 33 år, våran gemensamma på snart 2 år och bonusen på 9 år.

• Brennda
    Beebii skrev 2017-01-17 12:52:54 följande:

Har ni kollat något på NUB teorin? Läste på lite och tydligen så ska tjejer ha rundad panna och en liten knopp som pekar neråt. Pojkar däremot har platt panna och en knopp uppåt. Runt v.13 tror jag man ska kolla så kub bilder är perfekt.

Har ni någon gissning på våran bebis i magen? här v.12+4

På den bilden ser man inte nuben. Skallteorin är väldigt osäker, speciellt så tidigt som v.13 då i princip huvudet ser lika ut på alla. Håll ut, snart får du veta. Fastän jag förstår att du är nyfiken. Vi tog själva reda på det i förrgår då vi är utomlands. Lite onödigt kanske men men haha.
  • Newbie84
    sobrio88 skrev 2017-01-17 14:49:48 följande:

Hoppar på den här tråden :) Hade tidigare osäkert uträknat bf 28 juli, men blev efter dagens ultraljud flyttad till 11 juli :)

Jag är 28 år och bor i Värmland. Bor tillsammans med min sambo på 33 år, våran gemensamma på snart 2 år och bonusen på 9 år.

Välkommen! Vad kul att bli flyttad så långt :)
  • Newbie84
    sobrio88 skrev 2017-01-17 14:49:48 följande:

• sobrio88
    Newbie84 skrev 2017-01-17 18:52:54 följande:

Tack :) Ja jag hade räknat med att bli flyttad åt nåt håll, men inte så långt :) men det känns skönt för det känns som jag har hoppat över ett par gravidetsveckor ;)
  • Beebii
    Brennda skrev 2017-01-17 18:14:22 följande:

På den bilden ser man inte nuben. Skallteorin är väldigt osäker, speciellt så tidigt som v.13 då i princip huvudet ser lika ut på alla. Håll ut, snart får du veta. Fastän jag förstår att du är nyfiken. Vi tog själva reda på det i förrgår då vi är utomlands. Lite onödigt kanske men men haha.

Hehe nä vi har valt att inte få veta denna gång! Tycker det är oerhört spännande överraskning den dagen bebis kommer ut! Men man kan ju ha teorier osv.
  • Treansresa
    Beebii skrev 2017-01-17 21:41:00 följande:

Hehe nä vi har valt att inte få veta denna gång! Tycker det är oerhört spännande överraskning den dagen bebis kommer ut! Men man kan ju ha teorier osv.

Kul att läsa en till som inte ska kolla:) vi har också bestämt att vänta tills den kommer ut.
  • Haiduchi
    Beebii skrev 2017-01-17 12:52:54 följande:

Har ni kollat något på NUB teorin? Läste på lite och tydligen så ska tjejer ha rundad panna och en liten knopp som pekar neråt. Pojkar däremot har platt panna och en knopp uppåt. Runt v.13 tror jag man ska kolla så kub bilder är perfekt.

Har ni någon gissning på våran bebis i magen? här v.12+4

Om jag förstått rätt? En pojke då kanske? Vill ni ta reda på?
Svar på tråden BF 1-15 Juli