• eg90

Munkpeppar

Hej!

Någon här som äter munkpeppar? Vad är era erfarenheter av det?

Jag började ta munkpeppar på cd1 och nu cd14 har jag äl. Har annars äl från cd 18-25 och varierande längd på min cykel. Kanske den blir mer normal nu.

Men denna äl gör mkt ondare än vanligt, antar det beror på munkpepparn.

• Svar på tråden Munkpeppar
  • Mirum

Jag har BIM på tisdag så har det inte tagit sig då beställer jag nog munkpeppar. Tycker bara det är lite konstigt att ingen av de "stora" sidorna har munkpeppar längre typ Life, bodystore och vitaminvaruhuset. Har tidigare jobbar inom hälsokostbranschen och vet att när dom stora kedjorna drar sig ut så beror det oftast på att nått är på väg att hända och dom vill rädda sitt skinn innan det är för sent. 

• Isvattenis
    Mirum skrev 2017-01-08 19:35:00 följande:

Jag har BIM på tisdag så har det inte tagit sig då beställer jag nog munkpeppar. Tycker bara det är lite konstigt att ingen av de "stora" sidorna har munkpeppar längre typ Life, bodystore och vitaminvaruhuset. Har tidigare jobbar inom hälsokostbranschen och vet att när dom stora kedjorna drar sig ut så beror det oftast på att nått är på väg att hända och dom vill rädda sitt skinn innan det är för sent. 

Oj då, det låter ju lite märkligt.

Kanska ska maila o fråga.
  • Isvattenis
    Mirum skrev 2017-01-08 20:16:40 följande:

Skickar iväg ett mejl och kollar vad dom svarar :)

Gör de. Skriv gärna här om du får svar :)
  • Mirum

Fick svar av bocystore idag:

Tyvärr har jag ingen information om varför ingen av oss säljer detta specifikt men den vanligaste anledningen är att efterfrågan är för dålig.

så jag va nog bara överdrivet försiktig:P

• Isvattenis
    Mirum skrev 2017-01-10 11:47:13 följande:

Fick svar av bocystore idag:

Tyvärr har jag ingen information om varför ingen av oss säljer detta specifikt men den vanligaste anledningen är att efterfrågan är för dålig.

så jag va nog bara överdrivet försiktig:P

Okej. Knapra på du de är nog ingen fara. Jag ska ha ÄL imorgon men känner inget än. Hmmm
  • Mirum

Fick svar även från vitaminvaruhuset idag, deras anledning var att dom inte hade efterfrågan. Men dom kunde tänka sig att ta in om efterfrågan kommer. Så kör på :) Hoppas inte jag skrämde upp er. Har som sagt jobbat i branschen och sett en del fula saker så jag är lite extra vaksam. 

• Mymlan1986
    eg90 skrev 2017-01-03 12:34:18 följande:

Hej!

Någon här som äter munkpeppar? Vad är era erfarenheter av det?

Jag började ta munkpeppar på cd1 och nu cd14 har jag äl. Har annars äl från cd 18-25 och varierande längd på min cykel. Kanske den blir mer normal nu.

Men denna äl gör mkt ondare än vanligt, antar det beror på munkpepparn.

Jag testade också munkpeppar och fick tidigare ÄL. Slutade med p-piller efter många år, fick en mens och då började jag äta munkpeppar, blev gravid samma månad!
  • Mirum
    HoppasPåEnTill skrev 2017-01-12 09:24:53 följande:

Någon som vet om man kan ta munkpeppsr samtidigt som rosenrot och angus cactus?

Angus castus är munkpeppar på latin :)
Svar på tråden Munkpeppar