• eg90

Munkpeppar

Hej!

Någon här som äter munkpeppar? Vad är era erfarenheter av det?

Jag började ta munkpeppar på cd1 och nu cd14 har jag äl. Har annars äl från cd 18-25 och varierande längd på min cykel. Kanske den blir mer normal nu.

Men denna äl gör mkt ondare än vanligt, antar det beror på munkpepparn.

• Svar på tråden Munkpeppar
  • Isvattenis

Okej men va bra. Mirum fick du mens eller är de inte dags än?

Jag borde ha ÄL idag eller imorgon men känner nada och brukar ha en väldig molvärk. kanske inte ÄL denna månad :(( vi får se. Myser på iaf varje kväll :P

• Mirum
    Isvattenis skrev 2017-01-12 13:19:28 följande:

Okej men va bra. Mirum fick du mens eller är de inte dags än?

Jag borde ha ÄL idag eller imorgon men känner nada och brukar ha en väldig molvärk. kanske inte ÄL denna månad :(( vi får se. Myser på iaf varje kväll :P

Jag fick ett plus i tisdags så blir ingen munkpeppar för mig just nu ialf :)
    Var så säker på att det inte kunde ha tagit sig eftersom jag testade med ÄL-test varje dag. Ibland två gånger per dag men aldrig fick ett positivt test.
    Men tänkte äsch jag kollar innan jag beställer.

Nu hoppas jag det håller i sig, nojjar ihjäl mig! Annars blir det munkpeppar till nästa försök.
  • Isvattenis
    Mirum skrev 2017-01-12 16:36:15 följande:

Jag fick ett plus i tisdags så blir ingen munkpeppar för mig just nu ialf :)

Var så säker på att det inte kunde ha tagit sig eftersom jag testade med ÄL-test varje dag. Ibland två gånger per dag men aldrig fick ett positivt test.

Men tänkte äsch jag kollar innan jag beställer.

Nu hoppas jag det håller i sig, nojjar ihjäl mig! Annars blir det munkpeppar till nästa försök.

Men stort grattis :) är de första barnet?

De är lite så jag känner just nu. Hade lite ÄL flytning i söndags men de är bara en vecka efter att mensen slutade så vet inte om de kan komma så tidigt..
  • varje

Jag började med munkpeppar för tre dagar sedan. Vi får se om det blir någon effekt vid denna ÄL. 

Ska försöka uppmärksamma skillnader från andra ÄL, då jag tex aldrig känner min ägglossning, har ytterst lite-ÄL sekret, samt ÄL ganska sent.

Någon annan som har börjat med munkpeppar denna månad?

• eg90

Första månaden med munkpeppar bet inte. Mensen kom idag Rynkar på näsan
    Men då var vi inte jätteaktiva vid äl, så nytt försök denna månad :)

• Isvattenis

Okej.

varje skrev 2017-01-19 11:51:16 följande:

Jag började med munkpeppar för tre dagar sedan. Vi får se om det blir någon effekt vid denna ÄL. 

Ska försöka uppmärksamma skillnader från andra ÄL, då jag tex aldrig känner min ägglossning, har ytterst lite-ÄL sekret, samt ÄL ganska sent.

Någon annan som har börjat med munkpeppar denna månad?

Okej spännande att se, håll oss uppdaterade. Har du ÄL om 11 daggar så eller hur lång är sin cykel?

Jag tror inte ens jag hade ÄL denna månad, kände ingenting o fick inte helt positivt på ÄL test. Absolut stegring men aldrig så strecket blev starkare än kontroll strecket. O nu börjar jag få mol verk ÄL + 9 så jg väntar på mensen men nytt försök nästa månad.
  • Mirum
    Isvattenis skrev 2017-01-12 19:21:35 följande:
    Men stort grattis :) är de första barnet?

De är lite så jag känner just nu. Hade lite ÄL flytning i söndags men de är bara en vecka efter att mensen slutade så vet inte om de kan komma så tidigt..
    Japp första :) Ska på inskrivning imorrn 
  • eg90

Börjar månad två med munkpeppar nu.

Fick betydligt mindre mensvärk denna månad, undra om detta beror på munkpepparen? Har inte läst något om att man kan få mindre mensvärk av munkpeppar.

• Isvattenis
    eg90 skrev 2017-01-22 16:32:51 följande:

Börjar månad två med munkpeppar nu.

Fick betydligt mindre mensvärk denna månad, undra om detta beror på munkpepparen? Har inte läst något om att man kan få mindre mensvärk av munkpeppar.

Okej. Va bra har bara hört tvärtom att man kan få mer smärta och mer mens så de va ju kanon.

Jag väntar på tant röd. Hade 28 dagars cykel förra månaden så har jag de igen så är de BIM på tisdag.

Testade mig idag men helt blankt så
Svar på tråden Munkpeppar