• tvåsmåunderverk

BF 15-30 SEPTEMBER

Hallå!

Tänkte göra en tråd där vi samlar oss alla som har bf sista delen av september! :D en stor septembertråd är också bra, men det kan kännas som ett stort hopp att ha bf 30/9 och prata med någon som har bf 1/9, skiljer ju en månad då!

Så, vi som har bf 15-30 september kan hänga här och dela med oss av allt! :)

Jag har bf 18/9, detta blir mitt fjärde barn! :) är lika nervös och spänd som första gången ;)

• Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER
  • 1113

Hej tjejer! Grattis till alla plus!

Själv har jag bf 18e med andra barnet. Sonen är 14 månader. Hittills är denna graviditet sig helt olik från den förra!

Spännande att följa er resa!

• Pyret1709

Hej !

Hoppar in här, har precis fått mitt livs första+ och är beräknad 24/9. Kan inte fatta det ???? Aldrig varit såhär lycklig någonsin, det var inget planerat utan bara blev men är såå efterlängtat ändå då jag försökt bli gravid förr i flera år med mitt ex utan att lyckas, men nu blev jag det med min nya pojkvän och blivande sambo. Han är i chock och vet inte hur han ska hantera det hela så känns lite jobbigt men säger samtidigt att han är glad, så hoppas det lägger sig snart så vi båda kan glädjas åt det lilla pyret.

Ha det bra alla ?

• tvåsmåunderverk
    Drakan skrev 2017-01-17 20:39:07 följande:

Hej! Jag vill vara med här och i fb gruppen också!

Plussade igår bf 24 september. Är 31 och drömmen om tredje barnet fortsätter. Är livrädd då jag har haft 3 missfall på raken i v. 11, v. 10 och v.8.

Skriv vad du heter på fb så lägger jag till dig :)
  • any19877

Hej Alla. Har bf 20 september. Hsr haft två MF på raken så hoppas att tredje gången gillt för mig nu då;)

• Stjärnfamilj
    any19877 skrev 2017-01-18 06:58:31 följande:

Kan ngn lägga till mig i fb gruppen?anastasia Aletto heter jag

Från Göteborg?
  • Enra

Hej allesammans, plussade inatt borde vara i V5 (hade en fruktansvärd natt och misstänkte att illamående och kräkning berodde på graviditet så tog ett test).

Vår första gång och är helt totalt stressad nu för att jag har noll koll känns det som när man bör göra vad, vad är brådis att fixa vad bör man vänta med. Skulle behöva en guide att följa. Är gärna med i fb gruppen då jag känner mig rätt ensam, inga vänner i närheten som är gravida precis nu och vill helst inte berätta för folk så här tidigt. Vem var det man skulle pm?

• tvåsmåunderverk
    Enra skrev 2017-01-18 10:19:35 följande:

Hej allesammans, plussade inatt borde vara i V5 (hade en fruktansvärd natt och misstänkte att illamående och kräkning berodde på graviditet så tog ett test).

Vår första gång och är helt totalt stressad nu för att jag har noll koll känns det som när man bör göra vad, vad är brådis att fixa vad bör man vänta med. Skulle behöva en guide att följa. Är gärna med i fb gruppen då jag känner mig rätt ensam, inga vänner i närheten som är gravida precis nu och vill helst inte berätta för folk så här tidigt. Vem var det man skulle pm?

Jag skickar till dig :)
Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER