• tvåsmåunderverk

BF 15-30 SEPTEMBER

Hallå!

Tänkte göra en tråd där vi samlar oss alla som har bf sista delen av september! :D en stor septembertråd är också bra, men det kan kännas som ett stort hopp att ha bf 30/9 och prata med någon som har bf 1/9, skiljer ju en månad då!

Så, vi som har bf 15-30 september kan hänga här och dela med oss av allt! :)

Jag har bf 18/9, detta blir mitt fjärde barn! :) är lika nervös och spänd som första gången ;)

• Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER
  • Atorp

Jaa det lugnade ner mig lite! :) har läst lite överallt på internet att bara fostersäcken/gulkropp syns så tidigt och att det är mellan v6-7 som man börjar se det tickande hjärtat. Jag såg också bara en svart klump men han var jätteduktig på att förklara allt :)

• Allibell

Hej alla!! Plussade idag och har beräknad födsel den 19 september om jag räknat rätt. Är överlycklig! Andra barnet och vill gärna följas åt. Hoppas alla mår bra

• Stjärnfamilj
    Allibell skrev 2017-01-17 15:37:32 följande:

Hej alla!! Plussade idag och har beräknad födsel den 19 september om jag räknat rätt. Är överlycklig! Andra barnet och vill gärna följas åt. Hoppas alla mår bra

Välkommen hit!
  • Allibell

Tack :) får jag bara fråga er alla hur tidigt man ska ringa barnmorskan. Min förr graviditet upptäcktes i v 12 så då skrevs jag ju in direkt.

Klart man får ringa när man vill haha men när ringer ni?

• Stjärnfamilj
    Allibell skrev 2017-01-17 16:17:01 följande:

Tack :) får jag bara fråga er alla hur tidigt man ska ringa barnmorskan. Min förr graviditet upptäcktes i v 12 så då skrevs jag ju in direkt.

Klart man får ringa när man vill haha men när ringer ni?

Jag tänkte försöka tvinga till mig ett vul i vecka 6-7 .. missfall så sent som i december! Efter de om allt ser bra ut ringer jag!
  • obi

Jag väntar tills jag varit på vul 27 jan (i v7) Om allt ser bra ut då så ringer jag barnmorskan :) 

• Babysept2017

Hej :) jag är beräknad 23 sept 2017 med första barnet:) vill gärna också vara med i Facebook gruppen :)

• Stjärnfamilj
    Babysept2017 skrev 2017-01-17 18:51:35 följande:

Hej :) jag är beräknad 23 sept 2017 med första barnet:) vill gärna också vara med i Facebook gruppen :)

Skriv till mig med namn, vart du bor och hur du ser ut på profilbilden så letar jag rätt på dig!
  • Allibell

Jag vill gärna också vara med i fb gruppen! Gick inte att skriva här för mig men Alexandra Hedberg i stockholm och jag har ingen profilbild just nu :)

• Drakan

Hej! Jag vill vara med här och i fb gruppen också!

Plussade igår bf 24 september. Är 31 och drömmen om tredje barnet fortsätter. Är livrädd då jag har haft 3 missfall på raken i v. 11, v. 10 och v.8.

Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER