• tvåsmåunderverk

BF 15-30 SEPTEMBER

Hallå!

Tänkte göra en tråd där vi samlar oss alla som har bf sista delen av september! :D en stor septembertråd är också bra, men det kan kännas som ett stort hopp att ha bf 30/9 och prata med någon som har bf 1/9, skiljer ju en månad då!

Så, vi som har bf 15-30 september kan hänga här och dela med oss av allt! :)

Jag har bf 18/9, detta blir mitt fjärde barn! :) är lika nervös och spänd som första gången ;)

• Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER
  • 1113

Hur är det med fb-gruppen? Sjärnfamilj skrev att jag blev tillagd men det har jag inte. :(

Som jag skrev tidigare vill jag inte skriva mitt namn här. Nån som har bättre koll? :)

• Ruffs

Hej allihopa :)
    Jag har gått in i vecka 7 och beräknas den 25/9. Blir vårt första barn och jag är super pirrig. Ringde Mvc och bokade träff nästa vecka och känner mig så nervös. Hehe
    Vi har velat bli gravida i 1 år men försökt aktivt i 6 månader.

• filuring

Hej !

Jag är beräknad 28-30 september beroende på app med nummer 3!  är i vecka 6!

Mår bra än så länge lite sura uppstötningar som kommer och går!

Blev gravid tidigare än beräknat och jag ammar fortfarande 2:an som är 1 år! 1:an blir 4 år strax efter att 3:an är beräknad! 

Har någon erfarenheter eller tips på hur man ska tänka med amningen nu när det blir konkurrens ?

• Demajbebis
    FlikkanM skrev 2017-01-31 21:55:27 följande:

Åh spännande, vi är lika långt gångna. Jag ska på vul på fredag och är lite nyfiken på dina resultat :)

Vad kunde dom se?

De kunde se en liten krabat o ett hjärta som tickade på precis som det skulle:) o även gulesäck o allt sånt där nödvändigt :) så overkligt kändes det!
  • Äntligen2017

Hej! Hoppar in med er här!

Är i 6+6 idag, och har Bf 22 september. 8e försöket för oss, första försöket slutade i mf v.6.

Har ni något kul sätt att berätta för era närmaste?

• Ruffs
    Äntligen2017 skrev 2017-02-02 19:45:14 följande:

Hej! Hoppar in med er här!

Är i 6+6 idag, och har Bf 22 september. 8e försöket för oss, första försöket slutade i mf v.6.

Har ni något kul sätt att berätta för era närmaste?

Halloj :)
    Jag kommer att skriva under födelsedagskortet till min syster med våra namn och typ Lily aka the baby.
    Mest för att det ska bli tankeställaren. Vi läser alltid upp kort högt på födelsedagar så hela släkten kommer att vara samlade.
    Min mans syster fyller år veckan efter så tänkte köra en favorit i repris.
    Första tanken var att göra den klassiska slå in en napp. Och låta poletten ramla ner :)
    Uppskattar fler förslag :D
  • Äntligen2017
    Ruffs skrev 2017-02-03 05:57:11 följande:

Halloj :)

Jag kommer att skriva under födelsedagskortet till min syster med våra namn och typ Lily aka the baby.

Mest för att det ska bli tankeställaren. Vi läser alltid upp kort högt på födelsedagar så hela släkten kommer att vara samlade.

Min mans syster fyller år veckan efter så tänkte köra en favorit i repris.

Första tanken var att göra den klassiska slå in en napp. Och låta poletten ramla ner :)

Uppskattar fler förslag :D

Lite kul att du skriver det för jag har tänkt exakt samma sak, och vi sitter i exakt samma situation med att vi har varsitt syskon som fyller år nu i februari :D
  • Ronja543

Ååh! Jag är jättegärna med i Facebook gruppen!

Jag är i vecka 7+2 och väntar första barnet med bf beräknat till den 19/9 :)

Ronja Hermansson heter jag på Facebook.

• Ronja543

Ååh! Jag är jättegärna med i Facebook gruppen!

Jag är i vecka 7+2 och väntar första barnet med bf beräknat till den 19/9 :)

Ronja Hermansson heter jag på Facebook!

• Marie19

Är nu i vecka 9, vecka 10 på fredag.

Jag föddde barn för precis ett år sedan.

Min mage har verkligen svullnat upp.

Är det så att magen blir större andra graviditeten?Har läst en del om det att tarmar och livmoder varit uttänjda och därför ser magen större ut tidigt.

Någon som känner igen sig?

Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER