• tvåsmåunderverk

BF 15-30 SEPTEMBER

Hallå!

Tänkte göra en tråd där vi samlar oss alla som har bf sista delen av september! :D en stor septembertråd är också bra, men det kan kännas som ett stort hopp att ha bf 30/9 och prata med någon som har bf 1/9, skiljer ju en månad då!

Så, vi som har bf 15-30 september kan hänga här och dela med oss av allt! :)

Jag har bf 18/9, detta blir mitt fjärde barn! :) är lika nervös och spänd som första gången ;)

• Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER
  • Finlandssvensk
    Lillajeca skrev 2017-01-16 19:11:55 följande:

Hej! Är i vecka 6 (5+2) och BF 15 september. Vårat första barn :)

Hej och grattis!

Första barnet för oss med och är också i vecka 6 (5+2) och bf 15/9! :) Kul! Skrattande

• tvåsmåunderverk
    Finlandssvensk skrev 2017-01-16 19:16:51 följande:
    Ska man skicka ett meddelande till dig här på familjeliv om man vill vara med? Skrattande
    Ja med ert namn på fb så jag kan lägga till er eftersom gruppen är hemlig och inte går att hitta! :)
  • Finlandssvensk
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-16 19:24:48 följande:
    Ja med ert namn på fb så jag kan lägga till er eftersom gruppen är hemlig och inte går att hitta! :)
    Det kom upp något felmeddelande när jag försökte. Skrev till dig på Facebook då vi båda är med i den andra september-gruppen där :) Det kanske har hamnat i övrigt mappen :)
  • tvåsmåunderverk

Gruppen är hemlig. Så man måste lägga till mig som vän på fb för att kunnas lägga till. Lite knöligt. Jag kan göra gruppen sluten så kan alla lägga till sig direkt i gruppen och när alla gjort det så kan jag göra den hemlig igen? :)

• Mille74

Hoppar oxå in pulsade i lördags å beräknad bf är runt den 23/9

Det blir mitt tredje barn å min mans 4 e .

Jag har två tjejer sedan innan och han två killar å en tjej .

Å jag räknas in som " gammal" mamma då mina barn är 15 å 20 år . Så det blir en liten sladdis

Bor i nord östra Skåne .

Någon mer 40+ med bf i sept ?

• tvåsmåunderverk
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-16 19:51:05 följande:

Gruppen är hemlig. Så man måste lägga till mig som vän på fb för att kunnas lägga till. Lite knöligt. Jag kan göra gruppen sluten så kan alla lägga till sig direkt i gruppen och när alla gjort det så kan jag göra den hemlig igen? :)

Jag håller gruppen hemlig för säkerhetensskull :) så lägg till mig som vän så lägger jag till er, sen tar jag bort er som vän! :)
  • ann87
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-16 20:14:17 följande:

Jag håller gruppen hemlig för säkerhetensskull :) så lägg till mig som vän så lägger jag till er, sen tar jag bort er som vän! :)

Det kanske står någonstans men vad heter du på fb? Om du vill lägga till mig går det bra det med :) Madeleine Degerstedt . Klokt att hålla gruppen hemlig :)
  • tvåsmåunderverk
    ann87 skrev 2017-01-16 20:22:16 följande:
    Det kanske står någonstans men vad heter du på fb? Om du vill lägga till mig går det bra det med :) Madeleine Degerstedt . Klokt att hålla gruppen hemlig :)
    Lägger till dig! :)
  • Viimsan

BF 15 september med andra barnet. Vecka 5+2 nu. Spännande men så himla mer nervös denna gången! Första barnet var oplanerat så var mest lite chockad att jag var gravid och glad, sen tänkte jag inte så mkt mer. Den här gången känns det mer verkligt, kanske för att man vet mer hur mkt man faktiskt älskar sitt barn.. Oroar mig för allt helt plötsligt

Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER