• tvåsmåunderverk

BF 15-30 SEPTEMBER

Hallå!

Tänkte göra en tråd där vi samlar oss alla som har bf sista delen av september! :D en stor septembertråd är också bra, men det kan kännas som ett stort hopp att ha bf 30/9 och prata med någon som har bf 1/9, skiljer ju en månad då!

Så, vi som har bf 15-30 september kan hänga här och dela med oss av allt! :)

Jag har bf 18/9, detta blir mitt fjärde barn! :) är lika nervös och spänd som första gången ;)

• Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER
  • AnnaCarolina
    ann87 skrev 2017-01-16 20:22:16 följande:
    Det kanske står någonstans men vad heter du på fb? Om du vill lägga till mig går det bra det med :) Madeleine Degerstedt . Klokt att hålla gruppen hemlig :)
    Åh du får gärna lägga till mig i gruppen med, Anna Kjellberg ???? Bor i Ängelholm ????
  • tvåsmåunderverk
    AnnaCarolina skrev 2017-01-16 21:50:24 följande:
    Åh du får gärna lägga till mig i gruppen med, Anna Kjellberg ???? Bor i Ängelholm ????
    Fixar :)
  • Sissimoine

Hejsan! Grattis allihopa :) Gravid nu i v.5+0, bf 17 september, tredje barnet :) oplanerat då jag gett upp efter 3 missfall på raden, så det hela kom som en chock! Men nu hoppas jag verkligen det går vägen :) vill gärna vara med i gruppen om mina fb-vänner inte kan se guppen :) Simone Fransson heter jag

• Mille74

Vill oxå bli tillagd i fb gruppen

Milena Tillgren ( Jensen Persson )heter jag

• fannyyh

Plussade nu ikväll på bim-4~5 :D Hade ett MA i vecka 9 i november. Så vågar knappt hoppas på detta.. väldigt svagt streck på testet men inte så konstigt då de är typ bim-5

Jag går gärna i med Facebook grupp också! Hur går jag till väga? :)

• Frumarmelad

Hej! Vad kul! Jag är gärna med???? 43 år gammal är jag nu gravid igen för andra (eller eg 3:e gången.) Min son är f -03, så det känns otroligt spännande det här! Men det är ju tidigt än... lite nervös för jag fick missfall i 10v förra året. Men hoppas på lycka denna gång och bf 21 sep????

• Frumarmelad

Hej! Nu kanske det blir två meddelanden från mig, det första försvann på något vis.. i alla fall är jag väldigt gärna med i gruppen! 43 år gammal väntar jag nu mitt andra barn! Vill så gärna att allt ska gå bra! Fick ett missfall i 10v förra året, så nu hoppas vi på lycka denna gång???? Bf 21 sep!

• Boppom

Roligt att få gå med i en sånhär tråd igen. Gravid i v 6. Har en dotter på 3 år. :)

Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER