• tvåsmåunderverk

BF 15-30 SEPTEMBER

Hallå!

Tänkte göra en tråd där vi samlar oss alla som har bf sista delen av september! :D en stor septembertråd är också bra, men det kan kännas som ett stort hopp att ha bf 30/9 och prata med någon som har bf 1/9, skiljer ju en månad då!

Så, vi som har bf 15-30 september kan hänga här och dela med oss av allt! :)

Jag har bf 18/9, detta blir mitt fjärde barn! :) är lika nervös och spänd som första gången ;)

• Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER
  • tvåsmåunderverk
    Maya91 skrev 2017-01-17 08:20:32 följande:

Är den gruppen dold för fb-vänner? Vill gärna gå med men vill inte att någon annan bland mina fb-vänner ska veta än, eftersom jag bara är i v5 (4+5) och haft sena MF tidigare. :)

Den är dold! :) jag kan skriva PM till dig så skriver du ditt namn där så lägger jag till dig :)
  • tvåsmåunderverk
    Frumarmelad skrev 2017-01-17 07:50:28 följande:

Lägg gärna till mig i fb-gruppen! Josefin Bergwall heter jag och bor i Umeå!

Lagt till dig som vän då lägger jsg in i gruppen :)
  • Maya91
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-17 08:35:51 följande:
    Den är dold! :) jag kan skriva PM till dig så skriver du ditt namn där så lägger jag till dig :)
    Okej, toppen! :) kanske missat det någonstans men vad heter du? :)
  • tvåsmåunderverk
    Maya91 skrev 2017-01-17 08:52:31 följande:
    Okej, toppen! :) kanske missat det någonstans men vad heter du? :)
    Har skrivit till dig här på fl, kolla meddelanden :)
  • Maya91
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-17 08:59:42 följande:
    Har skrivit till dig här på fl, kolla meddelanden :)
    Skickar flera ggr, men ser inte ut som att det kommer fram :)
  • tvåsmåunderverk
    Maya91 skrev 2017-01-17 09:03:03 följande:
    Skickar flera ggr, men ser inte ut som att det kommer fram :)
    Gör du via appen? För det funkar typ inte! Gå in via webbläsaren :)
  • Maya91
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-17 09:04:13 följande:
    Gör du via appen? För det funkar typ inte! Gå in via webbläsaren :)
    Ja, det är via appen. Tar webbläsaren ist ;)
  • Sissimoine
    Sissimoine skrev 2017-01-17 08:02:51 följande:

Japp det år jag :)!

Går det att lägga till mig? :)
  • Atorp

Hej allihopa! Jag har en fråga som någon kanske kan svara på. Jag är idag gravid i v5+4 och har varit jätteorolig pga ett missfall för någon månad sedan. I helgen fick jag en dum känsla och tjatade till mig ett vul. Barnmorskan tyckte det såg jättebra ut och sa att jag är i 5+4 så det verkar stämma, MEN han kunde inte se fostret, bara allt annat. Han sa att detta är normalt i en sån tidigt graviditet. Men det gjorde givetvis mig ännu mer osäker för jag vill minnas att dom såg fostret så tidigt innan jag fick missfallet.

Någon som varit med om samma sak och hur slutade det? Borde jag var orolig? Ska på ett till vul på måndag.

• obi
    Atorp skrev 2017-01-17 12:20:09 följande:

Hej allihopa! Jag har en fråga som någon kanske kan svara på. Jag är idag gravid i v5+4 och har varit jätteorolig pga ett missfall för någon månad sedan. I helgen fick jag en dum känsla och tjatade till mig ett vul. Barnmorskan tyckte det såg jättebra ut och sa att jag är i 5+4 så det verkar stämma, MEN han kunde inte se fostret, bara allt annat. Han sa att detta är normalt i en sån tidigt graviditet. Men det gjorde givetvis mig ännu mer osäker för jag vill minnas att dom såg fostret så tidigt innan jag fick missfallet.

Någon som varit med om samma sak och hur slutade det? Borde jag var orolig? Ska på ett till vul på måndag.

Jag fick också tidigt mf förra gången fast det var för två månader sen (min ägglossning tog tid på sig, ingen mens emellan). Och därför bokade jag ett tidigt vul i fredags då i v5 (4+4 tror jag). Kvinnan där sa att "Jag ser en graviditet här" och pekade på en svart liten klump. Det var allt jag såg. En svart liten klump i livmodern.. Hon sa också att jag var i v5. Ska dit igen om två veckor och se hur allt ser ut, kommer förhoppningsvis se hjärtat slå då!  

Vet inte om det hjälpte dig men gyn sa inte så mycket mer till mig när jag var där, annat än att jag var gravid pga den där svarta klumpen hehe :) 
    Det kan nog va så att man ännu inte ser hjärtat i v6 men i v7 ska det synas.. 
Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER