• tvåsmåunderverk

BF 15-30 SEPTEMBER

Hallå!

Tänkte göra en tråd där vi samlar oss alla som har bf sista delen av september! :D en stor septembertråd är också bra, men det kan kännas som ett stort hopp att ha bf 30/9 och prata med någon som har bf 1/9, skiljer ju en månad då!

Så, vi som har bf 15-30 september kan hänga här och dela med oss av allt! :)

Jag har bf 18/9, detta blir mitt fjärde barn! :) är lika nervös och spänd som första gången ;)

• Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER
  • fannyyh

Jag vill också gå med i Facebook gruppen, men vill inte skriva ut mitt namn här.
    Ett ma i bagaget. Bf 30/9 nu :)
    Vem kontaktar jag för att bli med i fb gruppen? Visst är den helt hemligt? Vill inte att mina vänner ska att jag är med i den

• Stjärnfamilj
    fannyyh skrev 2017-01-18 14:31:18 följande:

Jag vill också gå med i Facebook gruppen, men vill inte skriva ut mitt namn här.

Ett ma i bagaget. Bf 30/9 nu :)

Vem kontaktar jag för att bli med i fb gruppen? Visst är den helt hemligt? Vill inte att mina vänner ska att jag är med i den

Helt hemligt.. skicka till mig ditt kan namn och hur du ser ut på profilbilden så Addar jag dig!
  • fannyyh
    Stjärnfamilj skrev 2017-01-18 15:16:48 följande:
    Helt hemligt.. skicka till mig ditt kan namn och hur du ser ut på profilbilden så Addar jag dig!
    Är ni två som har gruppen? Såg att hon som heter "tvåsmåunderverk" också lägger till folk där
  • Stjärnfamilj
    fannyyh skrev 2017-01-18 15:44:22 följande:

Är ni två som har gruppen? Såg att hon som heter "tvåsmåunderverk" också lägger till folk där

Japp!
  • 1113

Jag går också gärna med i fbgruppen :)

Skriver gärna inte ut mitt namn här så vem kontaktar jag angående detta? :)

• Stjärnfamilj
    1113 skrev 2017-01-18 16:58:14 följande:

Jag går också gärna med i fbgruppen :)

Skriver gärna inte ut mitt namn här så vem kontaktar jag angående detta? :)

Skicka till mig du :)
  • Eljoin

Kan ett symptom vara att det kliar i underlivet? Märker det mest när jag är på toa, men det kliar verkligen. Och det var likadant förra gången och då slutade det samma dag som jag fick missfall i v.11. Och det började klia ca 7-10 dagar efter ägglossning båda gångerna, men kan det vara ett symptom? haha

• Eljoin
    Eljoin skrev 2017-01-18 20:02:57 följande:

Kan ett symptom vara att det kliar i underlivet? Märker det mest när jag är på toa, men det kliar verkligen. Och det var likadant förra gången och då slutade det samma dag som jag fick missfall i v.11. Och det började klia ca 7-10 dagar efter ägglossning båda gångerna, men kan det vara ett symptom? haha

plussade förresten i måndags på bim+0 och fick missfall i v.11 i oktober, så är lite nervös och kan inte riktigt ta in det.
Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER