• tvåsmåunderverk

BF 15-30 SEPTEMBER

Hallå!

Tänkte göra en tråd där vi samlar oss alla som har bf sista delen av september! :D en stor septembertråd är också bra, men det kan kännas som ett stort hopp att ha bf 30/9 och prata med någon som har bf 1/9, skiljer ju en månad då!

Så, vi som har bf 15-30 september kan hänga här och dela med oss av allt! :)

Jag har bf 18/9, detta blir mitt fjärde barn! :) är lika nervös och spänd som första gången ;)

• Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER
  • Mjölk

Hej!

Jag har bf den 20 september. Detta blir mitt andra barn, min son är 11 år. Skaffar barn med en vän den här gången. Bor i Uppsala och vill gärna hitta andra som också bor här.

• filuring

Hoppar oxå in här. Är i vecka 8 och beräknad 28 september med trean!
    1:an är 3 år och 2:an är 1 år!

• Måne09

Jag har bf 26e sep :) Om allt går som det ska... har ett mf i bagaget :( hoppas verkligen på det bästa.. detta barnet är så önskat.. <3

• Ronja543

Dessvärre fick vi missfall i 8+2.

Positiva är att jag nu ska hoppa över till bf i november tråden istället då bi blev gravida med en gång utan mens emellan!

• Mjölk
    Ronja543 skrev 2017-03-13 16:36:56 följande:

Dessvärre fick vi missfall i 8+2.

Positiva är att jag nu ska hoppa över till bf i november tråden istället då bi blev gravida med en gång utan mens emellan!

Åh vad tråkigt. ????

Men tur att ni blev gravida med en gång ändå. Håller tummarna för er!
  • sandraellinor

Hej alla :) Håller med om att det blir ett ganska stort glapp mellan veckorna om man kollar på dem som har bf i början av september och dem som har i slutet.

Själv är jag beräknad den 15 september med mitt andra barn. Jag är just nu föräldraledig med min son som är 10,5 månad gammal :)

Om ni har en facebook grupp och fortfarande släpper in folk så vill jag jätte gärna vara med, då jag är lite aktivare på fb än här på fl :)

• 1113
    sandraellinor skrev 2017-03-13 18:05:04 följande:

Hej alla :) Håller med om att det blir ett ganska stort glapp mellan veckorna om man kollar på dem som har bf i början av september och dem som har i slutet.

Själv är jag beräknad den 15 september med mitt andra barn. Jag är just nu föräldraledig med min son som är 10,5 månad gammal :)

Om ni har en facebook grupp och fortfarande släpper in folk så vill jag jätte gärna vara med, då jag är lite aktivare på fb än här på fl :)

Håller med om Facebookgrupp. Jag skulle bli tilllagd men blev aldrig. Man har lite mer koll på Facebook än på fl. :)

Nån som har koll?
  • Ronja543
    Mjölk skrev 2017-03-13 17:31:53 följande:

Åh vad tråkigt. ????

Men tur att ni blev gravida med en gång ändå. Håller tummarna för er!

Tack så hjärtligt!
  • tvåsmåunderverk
    sandraellinor skrev 2017-03-13 18:05:04 följande:

Skickar meddelande till dig så lägger jag till dig i gruppen :)
  • tvåsmåunderverk
    1113 skrev 2017-03-13 21:48:30 följande:
    Håller med om Facebookgrupp. Jag skulle bli tilllagd men blev aldrig. Man har lite mer koll på Facebook än på fl. :)

Nån som har koll?
    Skickar meddelande till dig så lägger jag till dig i gruppen :)
  • Måne09

blev flyttad tre dagar enligt ultraljud så nu har vi bf 29e september :)

• Östlund

Jag har bf 30e,var nyligen på kub o allt såg bra ut :) idag är jag i vecka 14!

Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER