• tvåsmåunderverk

BF 15-30 SEPTEMBER

Hallå!

Tänkte göra en tråd där vi samlar oss alla som har bf sista delen av september! :D en stor septembertråd är också bra, men det kan kännas som ett stort hopp att ha bf 30/9 och prata med någon som har bf 1/9, skiljer ju en månad då!

Så, vi som har bf 15-30 september kan hänga här och dela med oss av allt! :)

Jag har bf 18/9, detta blir mitt fjärde barn! :) är lika nervös och spänd som första gången ;)

• Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER
  • er92
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-29 08:38:26 följande:
    Fixar!
    Tack :) svarade, hoppas det skickades!:)
  • tvåsmåunderverk
    er92 skrev 2017-01-29 21:27:06 följande:
    Tack :) svarade, hoppas det skickades!:)
    Inte fått svar, men skickar du via appen så funkar det inte! Man måste gå in via webbläsaren och skicka :)
  • er92
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-30 06:10:26 följande:

Inte fått svar, men skickar du via appen så funkar det inte! Man måste gå in via webbläsaren och skicka :)

nu är det skickat :)
  • FlikkanM
    Stjärnfamilj skrev 2017-01-20 05:57:50 följande:

Skicka till mig så Addar jag er.. men skriv gärna vart ni bor och hur ni ser ut! Är svårt att hitta

Skickade PM till dig, gick inte till tvåsmåunderverk
  • tvåsmåunderverk
    FlikkanM skrev 2017-01-30 06:48:07 följande:
    Skickade PM till dig, gick inte till tvåsmåunderverk
    Stjärnfamilj har lämnat gruppen..
  • längtar985

Hej! 
    Jag hänger på här med. Har bf ca 25/9, väntar vårat andra barn. Är gravid på 5 försöket, första barnet kom till med IVF efter upprepade missfall. Idag bokade vi inskrivningssamtal hos BM. 

Grattis till er alla som hänger här.

• Demajbebis

Hej! Jag har bf 18/9! Första barnet. Vi har försökt i 6 år, blev gravid förra året men fick missfall i vecka 5! Gick ner 14 kg o blev gravid! Idag är jag vecka 8(7+0) o ska på tidigt ultraljud i eftermiddag. Är dödsnervös!!!!

• FlikkanM
    Demajbebis skrev 2017-01-31 06:32:46 följande:

Hej! Jag har bf 18/9! Första barnet. Vi har försökt i 6 år, blev gravid förra året men fick missfall i vecka 5! Gick ner 14 kg o blev gravid! Idag är jag vecka 8(7+0) o ska på tidigt ultraljud i eftermiddag. Är dödsnervös!!!!

Åh spännande, vi är lika långt gångna. Jag ska på vul på fredag och är lite nyfiken på dina resultat :)

Vad kunde dom se?
Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER