• tvåsmåunderverk

BF 15-30 SEPTEMBER

Hallå!

Tänkte göra en tråd där vi samlar oss alla som har bf sista delen av september! :D en stor septembertråd är också bra, men det kan kännas som ett stort hopp att ha bf 30/9 och prata med någon som har bf 1/9, skiljer ju en månad då!

Så, vi som har bf 15-30 september kan hänga här och dela med oss av allt! :)

Jag har bf 18/9, detta blir mitt fjärde barn! :) är lika nervös och spänd som första gången ;)

• Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER
  • Lollo1989

Hej! Vad roligt med en tråd man kan följas åt. Jag plussade igår och har bf 21/9 efter mina utryckningar???? Det är första!????

• amanda1998

Åh jag har bf 22 september. Längtar otroligt mycket.
    Pussade i förrgår svagt och nu starkt idag.

• AnnaCarolina

Hej alla! Hoppar in i denna gruppen, gravid med andra barnet med BF 16 september. Hade en ganska komplicerad graviditet med sonen, ville ut redan i vecka 26 och föddes sen i vecka 35 och föddes svårt sjuk. Så denna gången hoppas jag på en bra graviditet och ett friskt barn. Grattis till er alla!

• Anlj2017
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-15 15:15:57 följande:

Mina två äldsta är 3 år och minsta fyllde 1 år nu i början av januari! :) en pojke och två flickor har jag!

Härligt med massa grabbar! Min syster hade tre pojkar och fjärde barnet blev en flicka! :)

Oj då har du rätt mellan dina. Va mysigt och jobbigt ????

Mina pojkar har jag tillsammans med mitt ex och nu väntar jag en plutt med min nuvarande. Hans första.
  • Pappasjänta

Hallå alla gravida!

Följer gärna den här tråden då jag numer väntar smått. O enligt ostadiga uträkningar får jag det till mitten alt slutet av september.

Har haft bekymmer med långa menscykler o missfall, men plussade bim -2.

Är i chock o har.ännu inte berättat för min partner. Vill gärna göra vul innan.

Ska bli mamma för första gången o är otroligt nervös just nu fastän det varit målen efter 9 månaders försök.

När bör man skriva in sig på mvc?

• Birdiz

Hej! Hoppar också in i denna tråd, bf 20/9. Jag är 24 och sambon 27, detta är vårt första barn :)

• tvåsmåunderverk
    Anlj2017 skrev 2017-01-15 18:31:58 följande:
    Oj då har du rätt mellan dina. Va mysigt och jobbigt ????

Mina pojkar har jag tillsammans med mitt ex och nu väntar jag en plutt med min nuvarande. Hans första.
    Ja supermysigt! :) tycker inte att det är jobbigt alls! Vi får se om jag ändrar uppfattning om nr 4 ;)

Vad roligt att det blir hans första! :)
  • Wantakid

Plussade bim-1 i tisdags,starkt plus med kvällsurin så blivit lite förvirrad om mina beräkningar verkligen stämmer eller om jag faktiskt hade ÄL tidigare än 28/12

Super ömma bröst, illamående, trötthet och lite andra symptom som är ganska starka redan,

Ska göra ett digitalt under veckan och se vad det säger!

Är ganska orolig dfter missfallet i september, men denna gång har jag betydligt mer klartecken på en graviditet jämfört med då!

• ann87

Hej! Hoppar in här jag med! Plussade på bim -4 och har BF 18e september. Första barnet. 29år, min sambo 31.

Känns overkligt med otroligt spännande. Tycker dagarna går lite långsamt haha :) ska på inskrivning den 26e jan. Så det känns som ett första delmål:)

Hur mår ni? Några symtom?

Jag har mest ont i brösten, bh-arna är redan för små.. och sen är jag väääldigt trött och humöret går upp o ner.

• Pappasjänta
    ann87 skrev 2017-01-15 20:00:58 följande:

Hej! Hoppar in här jag med! Plussade på bim -4 och har BF 18e september. Första barnet. 29år, min sambo 31.

Känns overkligt med otroligt spännande. Tycker dagarna går lite långsamt haha :) ska på inskrivning den 26e jan. Så det känns som ett första delmål:)

Hur mår ni? Några symtom?

Jag har mest ont i brösten, bh-arna är redan för små.. och sen är jag väääldigt trött och humöret går upp o ner.

Efter att tidigare månader gått och sökt efter tecken (gjort två aborter samt haft ett mf tidigare) så hade jag just nu hel släppt kontrollen över kroppen helþ. Alla tecken jag tidigare trott var pga av graviditet hade bara visat ännu ett negativt test.

Men nu när jag tog testet o nästan hoppades att det skulle vara negativt (hade tänkt skjuta helt på bebisverkstade då jag mått så dåligt en tid) plussade jag. Och de tunga brösten var bara inte mensvärksbrön utan faktiskt gravidtuttar. Då jag är väldigt smal o inte några överdrivna bomber så syns det redan nu på storlek.och jag är inte alls långt gången.

Jag tror jag har lite ökat sug både efter.mat o godsaker (men kan vara inbillning också)

Jag är 28 år o min sambo är 24 . Varit ett par i snart 4 år. Detta blir isf vårt första barn
Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER