ann87 skrev 2017-01-15 20:00:58 följande:
Hej! Hoppar in här jag med! Plussade på bim -4 och har BF 18e september. Första barnet. 29år, min sambo 31.
Känns overkligt med otroligt spännande. Tycker dagarna går lite långsamt haha :) ska på inskrivning den 26e jan. Så det känns som ett första delmål:)
Hur mår ni? Några symtom?
Jag har mest ont i brösten, bh-arna är redan för små.. och sen är jag väääldigt trött och humöret går upp o ner.
Efter att tidigare månader gått och sökt efter tecken (gjort två aborter samt haft ett mf tidigare) så hade jag just nu hel släppt kontrollen över kroppen helþ. Alla tecken jag tidigare trott var pga av graviditet hade bara visat ännu ett negativt test.
Men nu när jag tog testet o nästan hoppades att det skulle vara negativt (hade tänkt skjuta helt på bebisverkstade då jag mått så dåligt en tid) plussade jag. Och de tunga brösten var bara inte mensvärksbrön utan faktiskt gravidtuttar. Då jag är väldigt smal o inte några överdrivna bomber så syns det redan nu på storlek.och jag är inte alls långt gången.
Jag tror jag har lite ökat sug både efter.mat o godsaker (men kan vara inbillning också)
Jag är 28 år o min sambo är 24 . Varit ett par i snart 4 år. Detta blir isf vårt första barn