• Cupcake1

Gravid Bf Oktober 2017

Plussade den 25/1 med beräknad Bf i början av oktober.
    Nu sitter man ju och läser om allt som kan hända de första veckorna. Är rädd för att få missfall eller andra komplikationer :( 
    Så jag tänkte att vi kanske kunde dela med oss här inne om våra tankar och kanske stötta varandra lite :) Gravid 

• Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017
  • Spångamorsan

Jamen precis. Magen har blivit jättestor!!! Ja, det ÄR bara en där inne. Även om jag bär framåt och har massor av vatten så är jag ändå cirkus-stor! Hahaha... Vad ska man säga? Kom ut nu lilla tjej, mamma spricker snart!!
  • Euphoria85
    Marrebj skrev 2017-10-28 11:30:15 följande:

Inatt kom äntligen våran älskade prins 03.01 med akut kejsarsnitt då han la sig jätte tokigt efter vatten gång å hade aldrig kunna föda . Inskrivning 26/10 å kom inatt . Så de har varit en helvetes förlossning men nu är han här å vi är så lyckliga

Stort Grattis!
  • Linnnn
    Spångamorsan skrev 2017-10-28 17:22:03 följande:

Jamen precis. Magen har blivit jättestor!!! Ja, det ÄR bara en där inne. Även om jag bär framåt och har massor av vatten så är jag ändå cirkus-stor! Hahaha... Vad ska man säga? Kom ut nu lilla tjej, mamma spricker snart!!

Du har en jättefin mage! Snart är det din tur!

Har precis fött en 4,4 kg bebis, 2 krystvärkar, inga bristningar, så det kan gå fint även med stor bebis Och de har lite extra vikt att ta av vid t ex förkylning.
  • Marrebj

Jätte fin mage ju spångamorsa.

Glömde skriva att våran gosse var stor haha . 54 cm lång och vägde 4318 g . Känns redan bättre i kejsarsnittet . Kunde igår kväll med hjälp av sambon byta blöja på våran son för första gången å fick ta på honom pyjamas . Idag har jag kunna stiga upp ur sängen helt själv och ta hand om våran son så pappan får sova ikapp sig . Ska bara vänta på att komma igång med kisseriet nu efter katetern sen får jag äntligen duscha och senare får vi besök av familjen

• Spångamorsan
    Linnnn skrev 2017-10-29 06:57:31 följande:

Du har en jättefin mage! Snart är det din tur!

Har precis fött en 4,4 kg bebis, 2 krystvärkar, inga bristningar, så det kan gå fint även med stor bebis Och de har lite extra vikt att ta av vid t ex förkylning.

Oj DET var uppmuntrande!!! De uppskattar att min bebbe väger runt 3,8 men man vet ju aldrig... 4,4 och ändå inga bristningar. Mycket bra!!!! Hurra!
  • LitenBlomma
    BFoktober2017 skrev 2017-10-29 21:42:19 följande:

Äntligen har vår dotter kommit <3 3760g 51 cm hon föddes idag strax innan 18

Grattis, vad härligt!! Gick allt bra?
    pojke-02 flicka-08 flicka-09 flicka-11 pojke-13 pojke-17
  • FiaW
    BFoktober2017 skrev 2017-10-29 21:42:19 följande:

Äntligen har vår dotter kommit <3 3760g 51 cm hon föddes idag strax innan 18

Grattis!! :)
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017