Spångamorsan skrev 2017-11-02 14:23:13 följande:
BF + 13 låter sent för koll tycker jag. Har de inte erbjudit dig att ta del av den där Swepi-studien? Där man lottas om man sätts igång i v 41 eller 42? Jag är med, drog dessvärre en nitlott och placerades i v42-gruppen.
Ja det känns lugnare på något sätt att veta att den 8:e är det över. Jag vill ju såklart ploppa ut lillskrutt innan men nu är det max 6 dagar kvar. Jag som gått i full beredskap sedan 10:e Oktober! Haha... Så jäkla snopet!
Och du Marabou: Kämpa på, du har den häftigaste upplevelsen i världen framför dig. Nerver och ihoppackade kroppar till trots. Snart fotar vi våra bebisar framför granen och orkar ta promenader igen! Hurra!!!
Jag vet inte om den studien finns här uppe i norr? :)
Ja, känns sjukt sent. På mvc sa hon "men då bokar jag in dig den 8:e och så blir du igångsatt senast 2 dagar senare". Men alltså... vad är det för vits att göra en kontroll 2 dagar innan igångsättning?!
Blev dock chockad när hon sa att igångsättningen skulle ske 42+0 för här uppe brukar det vara 42+3. Så lite glad blev jag ändå, haha. Hoppas att hon inte råkade säga fel bara...