• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • ellanbellan

Jag är gärna med i gruppen både här och på fb

Plussade för 2v sen och beräknad Bf 21/11 :) har ett barn född -09 och flera missfall i bagaget, så just nu är det lycka blandat med oro.

kärlek
  • PlusLängtan

Jag hoppas det är några som vill skriva här. Jag har inte Facebook - och vi är väl här på forumet för att använda det...

• påegnaben

Bf 12/11 med barn 2. Är otroligt orolig över hur vårt barn tar emot detta & hur livet förändras. Det tog oss 3-4 veckor att glädjas åt detta +

• Litenflicka

Alla ni som vill in i "den nya" fb gruppen får skicka ett PM till Peekaboo med ert namn så fixar hon det! :)

• Nina 204

Alltså jag har illamående från helvete.. mår illa hela dagarna och är yr.. det är värsta på eftermiddagen då jag spyr efter allt jag har ätit.. någon som har något tips vad man ska göra?

• Jadu
    Nina 204 skrev 2017-04-09 10:26:10 följande:

Alltså jag har illamående från helvete.. mår illa hela dagarna och är yr.. det är värsta på eftermiddagen då jag spyr efter allt jag har ätit.. någon som har något tips vad man ska göra?

Vad jobbigt :/

Kan du inte testa något receptfritt alt be läkaren skriva ut något mot illamående?!
Svar på tråden BF november 2017