• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • PlusLängtan
    Myysan skrev 2017-04-11 10:23:00 följande:

Då har jag varit på ett tidigt ul allt såg bra ut :) dom kunde se ett litet hjärta slå. Så nu håller vi tummarna för att det går vägen denna gången.

Vad skönt.
  • Sambo1987
    PlusLängtan skrev 2017-04-10 08:40:15 följande:
    Precis min tanke!

Jag var i en grupp här när jag väntade min dotter, och det var väldigt trevligt och bra att ha andra att prata med.
    Ja speciellt nu när man inte kan prata med så många om det. är i v 8 (7+5) och har bara berättat för mina föräldrar, ja och sambon också såklart :)
  • Sambo1987
    Marsvensson skrev 2017-04-10 09:05:18 följande:

Hejsan:) jag plussade den 16 mars har bf den 27 november så går in i v 8 (7+0) imorgon :) vårt andra barn :) dottern blir 1.5 år imorgon ????

Välkommen! 
  • PlusLängtan
    Sambo1987 skrev 2017-04-11 18:31:14 följande:

Ja speciellt nu när man inte kan prata med så många om det. är i v 8 (7+5) och har bara berättat för mina föräldrar, ja och sambon också såklart :)

Håller med. Vi har bara berättat för några få, nära vänner / bror. Vi vill vänta en stund till. Man vet ju aldrig... tyvärr... Är i v 7 (6+6)

Åh vad jag längtar efter RUL, det var då allt kändes riktigt bra förra gången för mig! Men först ska man ju ta sig igenom dom första 12...
  • littlepixiegrl
    Linhen skrev 2017-04-05 17:51:23 följande:

Hej är lite ny i detta forumet också så har sådär koll på tekniken. Jag vill gärna vara med i Skånegruppen. Försökte skicka ety privat meddelande till dig men gick inte då finn profil var låst.

Konstigt, jag har fått meddelande från andra utan problem! Ska kolla upp det
    @-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • Sambo1987
    PlusLängtan skrev 2017-04-11 20:31:50 följande:
    Håller med. Vi har bara berättat för några få, nära vänner / bror. Vi vill vänta en stund till. Man vet ju aldrig... tyvärr... Är i v 7 (6+6)

Åh vad jag längtar efter RUL, det var då allt kändes riktigt bra förra gången för mig! Men först ska man ju ta sig igenom dom första 12...
    ja det är ju de första 12 veckorna man vill förbi. Jag längtar tills jag kan berätta att jag mår piss. spyr flera ggr per dag och är så trött att jag somnar vid 20:30 om kvällarna ;)
  • Myysan
    Sambo1987 skrev 2017-04-12 18:21:43 följande:
    ja det är ju de första 12 veckorna man vill förbi. Jag längtar tills jag kan berätta att jag mår piss. spyr flera ggr per dag och är så trött att jag somnar vid 20:30 om kvällarna ;)
    Har du varit hos läkaren och fått tabletter? Jag har fått lergian Comp eller vad dom heter.
  • Emlo98

Hej!! Jag har BF i december :) svullna bröst och lite molande värk. Jag plussade den 26/3 :D vad har du för symtom?? Kram

• PlusLängtan
    Sambo1987 skrev 2017-04-12 18:21:43 följande:

Jag känner att jag är gravid, absolut. Men jag mår så mycket bättre än förra gången än så länge. Vad jobbigt att du spyr och mår dåligt. Jag mår inte illa. Är inte tröttare än vanligt, men så har jag varit trött i 16 månader, så gammal som min dotter är. Haha. Jag har lite molnande värk och känner ibland lite fladder (Ja det är sjukt tidigt, men känner precis samma som med dottern i v 17) Mår oförskämt bra, vilket är en oro det med.
  • Marie79
    Humlan88 skrev 2017-04-10 09:09:17 följande:
    Jessica Falun, väntar barn nummer 1
    Marie 38år, Stockholm väntar barn nr 2, BF 27/11 enl BM Glad
Svar på tråden BF november 2017