BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Då har jag varit på ett tidigt ul allt såg bra ut :) dom kunde se ett litet hjärta slå. Så nu håller vi tummarna för att det går vägen denna gången.
Hejsan:) jag plussade den 16 mars har bf den 27 november så går in i v 8 (7+0) imorgon :) vårt andra barn :) dottern blir 1.5 år imorgon ????
Ja speciellt nu när man inte kan prata med så många om det. är i v 8 (7+5) och har bara berättat för mina föräldrar, ja och sambon också såklart :)
Hej är lite ny i detta forumet också så har sådär koll på tekniken. Jag vill gärna vara med i Skånegruppen. Försökte skicka ety privat meddelande till dig men gick inte då finn profil var låst.
Hej!! Jag har BF i december :) svullna bröst och lite molande värk. Jag plussade den 26/3 :D vad har du för symtom?? Kram
ja det är ju de första 12 veckorna man vill förbi. Jag längtar tills jag kan berätta att jag mår piss. spyr flera ggr per dag och är så trött att jag somnar vid 20:30 om kvällarna ;)