• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • Peekaboo
    Litenflicka skrev 2017-04-06 14:42:07 följande:

Riktigt tråkigt att ingen kan hjälpa en in i fb gruppen. Funderar nästan på att skapa en ny, verkar ju vara många som vill in i en men som inte heller får hjälp att bli insläppta :/ vad säger ni? :)

Skapa en ny :) jag kommer gärna med då!
  • detectivecomics

BF 24/11

1 missfall i höstas och det gör detta till försök två!

Inga barn sedan innan, håller tummarna nu tills vecka 13-14

??????

• Mia86a
    Guldvagen8 skrev 2017-04-06 15:19:38 följande:

Jag har inte heller blivit insläppt men det verkar som gruppen är för stor redan kanske?

Jag var medlem i gruppen förr men den är jättestor! Var flera hundra med så det känns som man har mer utbyte av en mindre grupp (enligt mig iaf). Jag bad iaf Cels om att bli insläppt och då måste man också bevilja henne som vän på Facebook, annars kan hon inte lägga till er.
  • Litenflicka
    Mia86a skrev 2017-04-06 17:49:19 följande:

Jag var medlem i gruppen förr men den är jättestor! Var flera hundra med så det känns som man har mer utbyte av en mindre grupp (enligt mig iaf). Jag bad iaf Cels om att bli insläppt och då måste man också bevilja henne som vän på Facebook, annars kan hon inte lägga till er.

Jo det är ju roligare med en lite mindre grupp, dock brukar det försvinna en del medlemmar efter ett tag pga olika anledningar så är man sen bara ett järngäng kvar ???? Med erfarenhet av mina andra barns fb grupper ? jag har skrivit till henne men får aldrig något svar så känns lite hopplöst tyvärr.
  • Dalkullan92
    Litenflicka skrev 2017-04-06 14:42:07 följande:

Riktigt tråkigt att ingen kan hjälpa en in i fb gruppen. Funderar nästan på att skapa en ny, verkar ju vara många som vill in i en men som inte heller får hjälp att bli insläppta :/ vad säger ni? :)

Kanske vi ska göra en ny mindre grupp att kunna följa å stötta varandra i ? :)
  • Peekaboo
    Dalkullan92 skrev 2017-04-06 17:59:41 följande:

Kanske vi ska göra en ny mindre grupp att kunna följa å stötta varandra i ? :)

Vem känner sig manad att starta en ny hemlig grupp? :) viktigt att den är hemlig så vänner och familj inte kan se att man går med :)
  • Sambo1987

Är också gärna med i gruppen :)

Är det någon mer än jag som är ett hormonellt monster? Jag gråter för ALLT. och då menar jag allt. jag gråter av separationsångest när jag går och lägger mig tidigare än sambon (4 m bort liksom...) och när jag ser att sambon får dåligt samvete över något så gråter jag för att HAN ser ut att må dåligt osv osv.

• Peekaboo

Jag har skapat en hemlig grupp nu för dem som vill vara med! Inboxa mig om namn på fb samt beskriv er profilbild i grova drag så att jag lägger till rätt :)

Det är första gången jag startar en grupp så ha gärna det i tanken :) har gärna någon mer som vill hålla i trådarna med mig så att vi kan få en så bra grupp som möjligt.

Vart tycker ni att man ska dra gränsen för antalet medlemmar? Vill gärna ha en lite mindre grupp så man kan "lära känna" varandra men inte för liten då folk kan lämna av olika anledningar, så vad tror ni blir bra?

Svar på tråden BF november 2017