• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • Litenflicka
    littlepixiegrl skrev 2017-04-05 11:13:34 följande:

Det finns en fb-grupp kopplad till denna tråd. Den är ganska stor dock, men det är flera som startat spin off-grupper för te.x. Skåne, Stockholm, Göteborg etc

Jag vill gärna vara med i den stora som är för hela landet men är ju ingen som svarar eller hjälper en in i den ???? Eftersom den är hemlig så är det ju svårt att göra på något annat sätt. Har skrivit meddelade till ett flertal men får ingen återkoppling alls tyvärr. Mvh
  • Litenflicka
    littlepixiegrl skrev 2017-04-05 11:25:05 följande:

Ni som vill vara med i fb-gruppen (den första som skapades) kan skicka ett meddelande till celz här på FL, så fixar hon det! Gäller även Stockholmsgruppen tror jag..

Vill någon vara med i Skånegruppen, så går det bra att skriva till mig. Alla grupperna är hemliga!

Jag har skrivit till celz men inte fått något svar, du kanske kan be henne kolla sina meddelanden här på familjeliv och släppa in oss som vill in! ???? Tack på förhand! Mvh
  • Hiiha

Hej! Gör er gärna sällskap!
    Är i vecka 8 (7+2) och är ÖVERLYCKLIG!!
    Plussade på bim+13 (haha vågade inte testa tidigare)
    Hoppas och håller alla tummar för att det ska gå vägen för oss. Imorgon ska jag till min privata gyn där jag bokat ett VUL. (Har endometrios och vill veta att allt står rätt till)
    Någon mer som längtar ihjäl sig till man går in i vecka 12?

• Zindel
    fanola skrev 2017-04-05 11:21:31 följande:

Får tyvärr lämna denna grupp då lille somnat in.. <3 lycka till alla

Så trist :( 
    Fulltidsmamma till pojkar -11, -14
  • fanola
    Zindel skrev 2017-04-05 16:04:14 följande:

Så trist :( 

Ja väldigt.. Vi har försökt i 5 år och detta blir nu vårat andra MA.. Inga barn har vi fått tyvärr.. Man undrar när det blir vår tur.. :(
  • Linhen
    littlepixiegrl skrev 2017-04-05 11:25:05 följande:

Ni som vill vara med i fb-gruppen (den första som skapades) kan skicka ett meddelande till celz här på FL, så fixar hon det! Gäller även Stockholmsgruppen tror jag..

Vill någon vara med i Skånegruppen, så går det bra att skriva till mig. Alla grupperna är hemliga!

Hej är lite ny i detta forumet också så har sådär koll på tekniken. Jag vill gärna vara med i Skånegruppen. Försökte skicka ety privat meddelande till dig men gick inte då finn profil var låst.
  • Peekaboo

Jag är i v 8 och vill gärna komma med i fb gruppen, men har inte heller fått svar :/ någon annan som kan lägga till?

• Litenflicka

Riktigt tråkigt att ingen kan hjälpa en in i fb gruppen. Funderar nästan på att skapa en ny, verkar ju vara många som vill in i en men som inte heller får hjälp att bli insläppta :/ vad säger ni? :)

• Guldvagen8

Jag har inte heller blivit insläppt men det verkar som gruppen är för stor redan kanske?

Svar på tråden BF november 2017