BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Det finns en fb-grupp kopplad till denna tråd. Den är ganska stor dock, men det är flera som startat spin off-grupper för te.x. Skåne, Stockholm, Göteborg etc
Ni som vill vara med i fb-gruppen (den första som skapades) kan skicka ett meddelande till celz här på FL, så fixar hon det! Gäller även Stockholmsgruppen tror jag..
Vill någon vara med i Skånegruppen, så går det bra att skriva till mig. Alla grupperna är hemliga!
Hej! Gör er gärna sällskap!
Är i vecka 8 (7+2) och är ÖVERLYCKLIG!!
Plussade på bim+13 (haha vågade inte testa tidigare)
Hoppas och håller alla tummar för att det ska gå vägen för oss. Imorgon ska jag till min privata gyn där jag bokat ett VUL. (Har endometrios och vill veta att allt står rätt till)
Någon mer som längtar ihjäl sig till man går in i vecka 12?
Får tyvärr lämna denna grupp då lille somnat in.. <3 lycka till alla
Så trist :(
Ni som vill vara med i fb-gruppen (den första som skapades) kan skicka ett meddelande till celz här på FL, så fixar hon det! Gäller även Stockholmsgruppen tror jag..
Vill någon vara med i Skånegruppen, så går det bra att skriva till mig. Alla grupperna är hemliga!
Jag är i v 8 och vill gärna komma med i fb gruppen, men har inte heller fått svar :/ någon annan som kan lägga till?
Jag vill också vara med o fb gruppen:)
Riktigt tråkigt att ingen kan hjälpa en in i fb gruppen. Funderar nästan på att skapa en ny, verkar ju vara många som vill in i en men som inte heller får hjälp att bli insläppta :/ vad säger ni? :)
Jag har inte heller blivit insläppt men det verkar som gruppen är för stor redan kanske?