• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • emmafrick
    theresia83 skrev 2017-04-13 19:25:22 följande:

Finns det något Facebook som man kan få vara med i? Har BF den 5 nov

Fbgrupp hade jag oxå gärna varit med i, sjukt smidigt :)
  • KALANIEMI85

Bf 7/11 kaskad spydde nyss på jibbet ,som tur e jobbar man ensam å har de lungt .andra barnet ????

Hej hej

• KALANIEMI85
    KALANIEMI85 skrev 2017-04-14 08:32:26 följande:

Bf 7/11 kaskad spydde nyss på jibbet ,som tur e jobbar man ensam å har de lungt .andra barnet .

Hej hej

• PlusLängtan

Vad trist att alla verkar hänga på Facebook . Tråden är helt död om man jämför med min förra BF tråd

• Sambo1987
    Myysan skrev 2017-04-12 18:55:32 följande:
    Har du varit hos läkaren och fått tabletter? Jag har fått lergian Comp eller vad dom heter.
    Ja det äter jag. utan dom hade jag inte kunnat jobba, spyr mest tidig morgon och kväll nu :)
  • Sambo1987
    PlusLängtan skrev 2017-04-13 09:03:44 följande:
    Jag känner att jag är gravid, absolut. Men jag mår så mycket bättre än förra gången än så länge. Vad jobbigt att du spyr och mår dåligt. Jag mår inte illa. Är inte tröttare än vanligt, men så har jag varit trött i 16 månader, så gammal som min dotter är. Haha. Jag har lite molnande värk och känner ibland lite fladder (Ja det är sjukt tidigt, men känner precis samma som med dottern i v 17) Mår oförskämt bra, vilket är en oro det med.
    var in på gynakuten för ett par dagar sen eftersom det började rinna färskt blod. Jag vet att jag antagligen är överdrivet nojjig ,en det kändes skönt att få det bekräftat att allt är ok. Hjärtat slog och storleken stämde överens med 8+0 som det var då och jag har nu slutat blöda.

skönt att du får må bra! jag förstår vad du menar med att det också är en oro. jag blir orolig bara mitt illamående pausar några minuter :) Men måste ändå vara skönt att må så bra när du har en 16-månaders hemma också :)
  • Tiinuli

Blir så nervös :( har sen igår känt skarpa hugg långt in i slidan , är i vecka 9+4.
    Någon som haft samma utan att det behöver vara nått dåligt eller vet vad det kan bero på?

• Guldvagen8

Hej!
    Är i v 10+4 och har sedan innan idag bruna/rosa flytningar/blödningar. Har inte ont men har varit sängliggande i feber i veckan. Idag är den första dagen jag är uppe. Inte så kul att behöva söka akut en storhelg. Nästa tis den 25/4 är det dags för KUB om det nu inte har blivit missfall. Känns långt tills dess.
    Hade ngt liknande i v 6-7 och hade inplanerat ett privat VUL och då slog hjärtat fint på Lilla bönan..
    suck!

• Nina 204

Är det någon här inne som äter lergian comp? Hur mår ni i sånt fall nu, har ni några jobbiga biverkningar? Fick de utskrivna förra veckan men har inte börjat äta dom än..

Svar på tråden BF november 2017