BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Finns det något Facebook som man kan få vara med i? Har BF den 5 nov
Finns det något Facebook som man kan få vara med i? Har BF den 5 nov
Bf 7/11 kaskad spydde nyss på jibbet ,som tur e jobbar man ensam å har de lungt .andra barnet ????
Hej hej
Bf 7/11 kaskad spydde nyss på jibbet ,som tur e jobbar man ensam å har de lungt .andra barnet .
Hej hej
Vad trist att alla verkar hänga på Facebook . Tråden är helt död om man jämför med min förra BF tråd
Blir så nervös :( har sen igår känt skarpa hugg långt in i slidan , är i vecka 9+4.
Någon som haft samma utan att det behöver vara nått dåligt eller vet vad det kan bero på?
Hej!
Är i v 10+4 och har sedan innan idag bruna/rosa flytningar/blödningar. Har inte ont men har varit sängliggande i feber i veckan. Idag är den första dagen jag är uppe. Inte så kul att behöva söka akut en storhelg. Nästa tis den 25/4 är det dags för KUB om det nu inte har blivit missfall. Känns långt tills dess.
Hade ngt liknande i v 6-7 och hade inplanerat ett privat VUL och då slog hjärtat fint på Lilla bönan..
suck!
Är det någon här inne som äter lergian comp? Hur mår ni i sånt fall nu, har ni några jobbiga biverkningar? Fick de utskrivna förra veckan men har inte börjat äta dom än..