• ivfbullen

IVF igång Mars/April 2017

Hej!

Vill gärna följa andra som också är igång med IVF nu. Jag och min man kör nu IVF nr 2 efter att vi blev gravida och fick genomlida ett MA under 2015.

Nu är vi igång med försök nr 2 och är på sprutdag 3 med Menopur, dos 300.

Jag skriver av mig en hel del på min blogg och vill gärna komma i kontakt med andra som går igenom ivf nu eller som ska börja.

Till er som vill följa bloggen:

Htttp://ivfbullen.wordpreds.com

• Svar på tråden IVF igång Mars/April 2017
  • Pitebo
    emhu skrev 2018-02-02 16:42:37 följande:

Jo, det är ju så tyvärr...sedan börjar ett antal veckor att psykisk terror...jag är i vecka 7+2 nu och fick se ett hjärta på vul igår men oron är där HEEEELA tiden.

Jag håller verkligen tummarna för er den här gången!

Åh vad roligt! Grattis! Vill minnas att jag läst att det är liiiite säkrare då man sett ett hjärta.
  • Sodergok

Idag är jag glad, men vågar inte vara för glad... Fick se ett positivt gravtest ialla fall! :D Är på Ruvardag 6 idag

• Pitebo
    Sodergok skrev 2018-02-06 15:52:42 följande:

Idag är jag glad, men vågar inte vara för glad... Fick se ett positivt gravtest ialla fall! :D Är på Ruvardag 6 idag

Men så kul! Hoppas det går vägen!
  • emhu

Åh wow! Grattis!!!
  • ijo

Så kul! Grattis :) :)
  • Pitebo

Hur går det för er allihopa? Här börjar det närma sej, vecka 39 på lördag!!

• Sodergok

Wow så spännande Pitebo! :D Hur känns det så här nära inpå? Peppigt? Läskigt?

Vi ska på vul om fyra veckor. Det skulle egentligen vara om tre veckor men då är vi bortresta.. men det känns bra att vänta lite extra för sist så fick vi ju se ett hjärta i vecka 7+0 och sen hade det stannat vid ca 7+2 :?(

Nu hoppas vi på en bättre utgång såklart!

• ijo
    Pitebo skrev 2018-02-15 15:39:17 följande:

Hur går det för er allihopa? Här börjar det närma sej, vecka 39 på lördag!!

Verkligen nära för dig nu, så spännande :)

Själv är jag i vecka 30 nu :) Tycker inte jag har såå stor mage men ryggen värker väldigt mycket nu, speciellt när jag ska sova. Har även lite tryck under bröstet. Har fortfarande svårt att förstå att det är en liten bebis som växer i mig, när ska man förstå? ;)
  • Sodergok

Hej alla! Idag fick vi se ett litet litet hjärta slå, i graviditetsvecka 6+6 Det känns riktigt bra:)

Hur går det för er andra? Pitebo har det blivit någon bebislycka än?? :D

Svar på tråden IVF igång Mars/April 2017