• ivfbullen

IVF igång Mars/April 2017

Hej!

Vill gärna följa andra som också är igång med IVF nu. Jag och min man kör nu IVF nr 2 efter att vi blev gravida och fick genomlida ett MA under 2015.

Nu är vi igång med försök nr 2 och är på sprutdag 3 med Menopur, dos 300.

Jag skriver av mig en hel del på min blogg och vill gärna komma i kontakt med andra som går igenom ivf nu eller som ska börja.

Till er som vill följa bloggen:

Htttp://ivfbullen.wordpreds.com

• Svar på tråden IVF igång Mars/April 2017
  • Pitebo
    Tösen88 skrev 2017-12-22 15:41:15 följande:

Verkligen:)

Hur mår du å magen? :) hur långt har du kommit i graviditeten nu? :)

Åh imorgon får du testa!!!

Jag är i veckan 31 imorgon. Så det närmar sej verkligen nu, inom sex till tolv veckor är hon här!
  • Sjuttiosjuan
    Tösen88 skrev 2017-12-23 06:17:30 följande:

Jaaaa!!!!!!!!!! Vi lyckades!!!!

Stort stort grattis!!!!! Vi lyckades också till slut men fick ta till äggdonation, är i v 16 nu:)

Kul för er! Ha en fantastisk jul!
  • Tösen88
    Sjuttiosjuan skrev 2017-12-23 08:05:13 följande:

Stort stort grattis!!!!! Vi lyckades också till slut men fick ta till äggdonation, är i v 16 nu:)

Kul för er! Ha en fantastisk jul!

Tack och stort grattis till er med. Så underbart! Hur mår du/ni? :)

Ja ha en underbar jul ni med :)
  • Sjuttiosjuan
    Tösen88 skrev 2017-12-23 08:25:30 följande:

Tack och stort grattis till er med. Så underbart! Hur mår du/ni? :)

Ja ha en underbar jul ni med :)

Jag mår oförskämt bra! Ingen trötthet, illamående eller liknande. Mår typ som vanligt fast piggare och lite rundare:) Får säkert nåt annat hemskt senare i graviditeten:)
  • Pitebo
    Tösen88 skrev 2017-12-23 06:17:30 följande:

Jaaaa!!!!!!!!!! Vi lyckades!!!!

Jaaaa! Så underbart! Stort stort grattis!!!!
  • Tösen88
    Sjuttiosjuan skrev 2017-12-23 08:49:27 följande:

Jag mår oförskämt bra! Ingen trötthet, illamående eller liknande. Mår typ som vanligt fast piggare och lite rundare:) Får säkert nåt annat hemskt senare i graviditeten:)

Åh vad gött det låter, hoppas att det fortsätter så bra hela graviditeten :)
  • Tösen88
    Pitebo skrev 2017-12-23 14:59:02 följande:

Jaaaa! Så underbart! Stort stort grattis!!!!

Åh tack:) äntligen!!! :)
  • Sarabanan

Grattis Tösen!! Vi har gjort alla våra behandlingar i samma tidsperiod förutom att min cykel är 32 dagar som gjort att jag nu ligger en vecka efter dig. Har testdag 31/12 men vi har bestämt att vi ska testa den 27:e. Då har vi firat klart all jul och hinner komma över eventuell akut sorg till nyår. Är på ruvardag 10 och har spenderat hela dagen på gynakuten. Har måttlig överstimulering som dök upp försiktigt i onsdags men inatt var det olidligt så vi åkte in. Läkaren och barnmorskorna fick lova att inte säga något om mitt blodprov eftersom vi hellre firar jul lyckligt ovetandes än är ledsna.

• Tösen88
    Sarabanan skrev 2017-12-23 19:06:31 följande:

Grattis Tösen!! Vi har gjort alla våra behandlingar i samma tidsperiod förutom att min cykel är 32 dagar som gjort att jag nu ligger en vecka efter dig. Har testdag 31/12 men vi har bestämt att vi ska testa den 27:e. Då har vi firat klart all jul och hinner komma över eventuell akut sorg till nyår. Är på ruvardag 10 och har spenderat hela dagen på gynakuten. Har måttlig överstimulering som dök upp försiktigt i onsdags men inatt var det olidligt så vi åkte in. Läkaren och barnmorskorna fick lova att inte säga något om mitt blodprov eftersom vi hellre firar jul lyckligt ovetandes än är ledsna.

Hej! Åh tack för gratulationerna :)

Oj låter väldigt jobbigt med överstimulreningen.. Hur känns det idag? Var det färsk försök denna gång? Åh så spännande med ruvningstider, har du kännt ngr symtom? Klokt av er å vänta å testa till imorgon, håller tummarna för positiva besked imorgon!!! :)
Svar på tråden IVF igång Mars/April 2017