• Anonym (Bibbi)

Kille som gått till horor!

Jag har varit tillsammans med en kille i ca ett år och vi flyttade ihop för några månader sedan. Känns jättebra!!

Nu till problemet -
    vi satt och kollade på något på tv och då sa min kille "det där ser ju ut precis som på en polsk bordell"! Jaha, sa jag (som trodde att han skojade) har du varit på en sån?? Ja, massor med gånger när jag jobbade i Polen, säger han då!
    Och gjorde VADÅ? Ja vad tror du? Köpte.. TJEJER?? frågade jag.
    Och så var det!!
    Han förklarade det med att han var ung (runt 20) då och det var det som fanns att göra när han och hans kollegor hade lediga dagar. Han menar att typ alla grabbarna som han jobbade med gick till en bordell och köpte sex så han hängde på och tyckte inte att det var så märkvärdigt. Han sa också att de "vanliga" polska tjejerna var väldigt prydda och hårt hållna så de var inga som man dejtade, så ville man umgås med en tjej så blev det med hororna på bordellen!

Vi är nu närmar 40 år så detta var ju länge sedan.. Jag försöker verkligen tänka att det inte är någon så stor grej! Men jag har jättesvårt att släppa det.. mår illa vid tanken och tänker till och med på det när vi har sex ibland.
    Jag tycker att prostitution är hemsk överhuvudtaget och blir ledsen över att det finns och att en människa kan köpa en annan att utnyttja!!

Vi pratade om det då när det kom på tal och jag förklarade hur jag kände. Detta är typ två månader sedan och jag tänker fortfarande på det dagligen. Vill inte ta upp det med honom igen för gjort kan inte göras ogjort. Dessutom så vill jag inte veta mer detaljer, det skulle inte göra något bättre utan snarare tvärt om.

Det jag tror att jag egentligen stör mig på mest var att han fick det att låta som en bagatell som han bara nämnde i förbigående och inte förväntat sig att jag skulle reagera på!

Vill gärna få någon annans syn på detta, gärna både tjejer och killar..

• Svar på tråden Kille som gått till horor!
  • smulpaj01
    Anonym (swettshopping) skrev 2017-06-03 09:09:35 följande:

Vem har pratat om schampo? Och du kanske har missat nyhetsrapporteringen om slavarbetare som brunnit inne eller begravts i rasmassorna eftersom de var inlåsta i en fabrik som tillverkade dina kläder. Du har säkert även missat att förhållandena är så vidriga att de fått sätta galler för fönstren för att de anställda inte skall begå självmord genom att hoppa genom fönstret. Men det är ju inte ditt problem så länge du får billiga produkter och kan sitta på din höga häst och titta ner på andra.

Dessa jämförelser är så korkade!

Bara för att man är emot prostitution så kan man inte vara emot slavarbete OCKSÅ?!

Och eftersom slavarbetare får lida och brinna inne så kan f*n även horor tvingas lida och leva i misär?

Suck!
  • Anonym (Hanna)
    Lord Hans skrev 2017-05-31 13:32:03 följande:

Så du kan inte leva med nån som är ärlig? Eftersom majoriteten av alla män tar precis så lätt på prostitution som i ts exempel. Majoriteten av majoriteten förstår däremot att inte nämna det för sin kvinna eftersom kvinnor är väldigt känsliga när det kommer till det ämnet.

Det handlar nog inte om att man inte vill att partnerns ska vara ärlig utan att man inte delar din syn på vad majoriten män känner och tycker alternativt utgår från att ens man inte tillhör majoriteten.

Om det vore så att alla män tog lätt på prostitition på polska bordeller så skulle jag utan tvekan välja bort alla män som partner.
  • Anonym (Wtf2)
    smulpaj01 skrev 2017-06-03 13:31:25 följande:

Dessa jämförelser är så korkade!

Bara för att man är emot prostitution så kan man inte vara emot slavarbete OCKSÅ?!

Och eftersom slavarbetare får lida och brinna inne så kan f*n även horor tvingas lida och leva i misär?

Suck!

Oh really? Så du gör samma hatiska utfall mot vänninor som inte tänker på om det de köper är tillverkat av barn under slavliknande förhållanden som du gör emot män som köper sex av kvinnor som gör det av fri vilja?

Knappast!
  • smulpaj01
    Anonym (Wtf2) skrev 2017-06-03 16:11:53 följande:

Oh really? Så du gör samma hatiska utfall mot vänninor som inte tänker på om det de köper är tillverkat av barn under slavliknande förhållanden som du gör emot män som köper sex av kvinnor som gör det av fri vilja?

Knappast!

Slavarbetarna gör det också av den "fria viljan" som du uttrycker. Så det måste ju vara helt okej för dig med slavarbete också?
  • Anonym (Wtf2)
    smulpaj01 skrev 2017-06-03 16:21:02 följande:

Slavarbetarna gör det också av den "fria viljan" som du uttrycker. Så det måste ju vara helt okej för dig med slavarbete också?

Nej, Jag anser inte att att de prostituerade som som styrs av hallickar säljer sex frivilligt. Hur fick du ihop det? men du anser uppenbarligen att det är ok att köpa varor tillverkade av barnslavar?
  • Anonym (hmmm)
    Anonym (Piff och Puff) skrev 2017-06-03 03:10:09 följande:
    Det är väl ingen som tycker att Chip n Dale är farliga?

Det är en stor skillnad på Chip n Dale (Piff och Puff) och Chippendales precis som det är en stor skillnad på prostituerade och Chippendales
    Men gud vad duktig du är på stavning, guldstjärna till dig {#emotions_dlg.flower}

Vi kan väl göra det lite tydligare då så att även du förstår. Vad jag menade var män som tar av sig kläderna framför dreglande kärringar som sen sitter på FL och gnäller om hur förjävligt det är med män som betalar för horor.

Var det tydligare så?
  • Anonym (hmmm)
    smulpaj01 skrev 2017-06-03 16:21:02 följande:

Löjligt att jämföra med slavarbete, för det första är slavarbetare inte fria att välja, en slav är inte fri. För det andra om det står mellan att svälta ihjäl och arbeta för låg lön, vilket är sämst? Det blir ju lite patetiskt att gnälla om slavarbetare och förorda totalförbud utan att komma med en alternativ lösning för hur dessa stackars slavarbetare ska klara sig? Typiskt I-lands mentalitet att tro att samma villkor gäller i hela världen som för oss. 

Hela denna svartvita och väldigt feministiska synsätt präglar tyvärr debatten kring prostitution där det framgår väldigt tydligt att feministerna som gnäller högst inte är ett dugg intresserade av att hjälpa de prostituerade utan mer intresserade över att försvara sin ideologi, bla genom att ständigt förneka att det öht existerar frivillig prostitution utan i vanlig ordning likställa allt med tvång och traffiking trotts att det finns tusentals både kvinnor och män i Sverige som jobbar som eskorter både här och utomlands.  Man idiotförklarar dessa människor och gör dem till spelpjäser utan egen fri vilja, slänger på dem en trång offerkofta och skiter fullständigt i vad de själva tycker och tänker samtidigt som man utropar sig själv till deras försvarare.... urlöjligt!
  • Anonym (?)

Varför ser så många ner på män som köper sex?

• Anonym (torsk)

Vet inte. De flesta av mina polare har köpt sex nån gång då och då, och så även jag. Tror det gäller majoriteten av män. Men man får ju inte prata om det, då blir feministerna tokiga. 

Svar på tråden Kille som gått till horor!