IVF start sommar 2017
Om jag är låghormonare när ska jag då testa?
Om jag är låghormonare när ska jag då testa?
Så, jag som trodde jag inte skulle kunna hålla mig från att testa tidigare än td (vilket är på lör) har ännu inte vågat testa. Är så rädd för att få negativt. Orkar liksom inte. Nu har jag dessutom börjat tänka att det är lutinus som gjort att jag inte fått mens än (om det vore en vanlig cykel skulle jag fått det i tisdags). Och idag slutar jag med lutinus, så nu nojjar jag över att mensen ska komma när som helst! Blä. Ursäkta att jag sprider min negativitet, men måste bara få lite utlopp för allt...
Grattis! Det är helt klart ett plus! Håller alla tummar att det går vägen.
Åh så fint, grattis :)
Svårt o jämföra helt då vi inte har samma test. Men tänk på att de kan skilja från person till person hur mkt hcg nivån ökar o även att det är en stegring varannan till var tredje dag om jag minns rätt. Du får ha is i magen o se på måndag ;)
Hade mer ont i magen mellan äggplock o TD (o tom tidigare) än vad jag har nu. Det är oxå skillnad mellan personer. sen har jag fött barn en gång o de kanske gör att jag inte känner "växtvärk" lila mkt. Ingen aning..
Grattis!!
Grattis!!! Vad roligt :) Oroa dig inte för mycket nu, det är så positivt det kan bli. Vänta ett tag till och testa ytterligare. Sedan får du ringa barnmorska och boka UL.
Grattis än en gång. Så roligt att höra det går vägen för några av oss!!
Vad roligt!! :) jag blir så glad för er skull!
- VÄNTAR PÅ BEHANDLING:
*ellencassandra, ev start 16/9 sprutor, 1:a försöket
*ivfbebis, start nästa mens i okt, 2:a försöket
*Znickers, start nästa mens i okt, 2:a försöket
*FruPäron, start nästa mens i okt, 2:a försöket
- SPRAYAR:
*Hanna8911
- SPRUTAR:
- VÄNTAR PÅ ÄP/ET/FET:
* kattnos väntar på FET i okt (första försöket)
* 1Elle2 väntar på FET (första försöket)
*Heyorange FET i okt/nov
* 170909 (start okänd, väntar på FET)
- RUVAR:
* Senua testdag 23/9 (första försöket)
* hoppfullhet TD 6/9 (4:e icsi, 1:a syskonförsök)
* Mjbo TD 16/9 (Fet nr1 i ostimulerad cykel)
*Mm79, TD 19/9 (första försöket)
*rebeccamz 20/9 (andra försöket)
- GRAVID:
* ijo (2:a återföring) väntar på VUL 28/9
* Milli07 (första försöket, ET) VUL ?