IVF start sommar 2017
Hade td igår t.o.m, men har varit bortrest med jobb och inte vågat testa eftersom jag ville kunna vara ifred om resultatet var negativt. Men imorn så! Ingen mens än dock, vilket ju verkar liiite lovande. :)
Hade td igår t.o.m, men har varit bortrest med jobb och inte vågat testa eftersom jag ville kunna vara ifred om resultatet var negativt. Men imorn så! Ingen mens än dock, vilket ju verkar liiite lovande. :)
Tack för alla gratulationer! Vi är försiktigt glada. Har haft tidiga missfall innan så vi håller andan nu i några veckor :)
Och det blev ett plus!! Fast kan inte förmå mig att tro på det. Ska testa igen imorn.
Grattis tjejer! Jag är också nu gravid i v.6 men vågar inte hoppas för mycket, samtidigt som är livrädd att sluta med progesteronet för risken att få en blödning.
- VÄNTAR PÅ BEHANDLING:
*ellencassandra, ev start 16/9 sprutor, 1:a försöket
*ivfbebis, start nästa mens i okt, 2:a försöket
*Znickers, start nästa mens i okt, 2:a försöket
*FruPäron, start nästa mens i okt, 2:a försöket
- SPRAYAR:
*Hanna8911
- SPRUTAR:
- VÄNTAR PÅ ÄP/ET/FET:
* kattnos väntar på FET i okt (första försöket)
* 1Elle2 väntar på FET (första försöket)
*Heyorange FET i okt/nov
* 170909 (start okänd, väntar på FET)
- RUVAR:
* Senua testdag 23/9 (första försöket)
* hoppfullhet TD 6/9 (4:e icsi, 1:a syskonförsök)
* Mjbo TD 16/9 (Fet nr1 i ostimulerad cykel)
*rebeccamz 20/9 (andra försöket)
- GRAVID:
* ijo (2:a återföring) väntar på VUL 28/9
* Milli07 (första försöket, ET) VUL 17/10
* Mm79 (första försöket, ET), VUL 12/10
Hoppas att allt gick bra för dig på VULet i veckan.
Själv e jag asnervös inför måndag :S man har verkligen en ängel på ena axeln o en djävul på andra...
Där va ett litet pyre på ca 21mm med tickande hjärta. Idag känns det bra <3
Länge sen jag skrev här!
Grattis till er alla som plussat :)
Själv e jag på ruvardag 13 tjuvtestade imorse men det blev negativt, mensen har ej kommit ännu men haft mensvärk sen rd 7
Har någon varit med om liknande att den plussat efter dag 13 men minus innan
Har testdag 6/10
Håller tummarna för alla
Kliniken ringde idag 9 ägg av 9 hade blivit befruktade skall få tillbaka ett på lördag????
Jag är gravid i vad som bör vara vecka 7 och undrar i vilken vecka utomkveds brukar uppdagas? Någon som vet hur det känns? Har sedan igår haft hugg och kramp på vänster sida, långt ner i magen. Gick och la mig och hoppades vakna utan värk idag. Istället är krampen och huggen värre. Ibland ihållande ibland nästan pulserande smärta. Är så orolig att det ska vara missfall eller utomkveds på G. Känns som jag kommer gå under om så är fallet :( Har läst att tjocktarmen ligger på vänster sida, men känns inte som det är tarmen.
Någon som har någon erfarenhet av detta?