Hoppfullhet skrev 2017-09-03 09:51:24 följande:
Kan absolut va guldägg som kommer :) som jag skrev tidigare, min beh som resulterad i en dotter hade jag 7 äggblåsor som innehöll 6 mogna ägg (med först 225enheter menopur o sen ökade till 300) av dessa blev 3 befruktade, 1 fick vi tillbaka o de andra fick ej o frysa. Men som sagt, de vi fick tillbaka är nu 20 månader o världens guldklimp <3
Då hoppas jag att vi har samma fantastiska tur <3
Nervositeten för morgondagens resultat börjar krypa på. Tror att det blir ÄP på onsdag och insättning på fredag. Jobbar bara mån, ons och fredagar och fick ta ledigt i fredags då vi har sex mil till kliniken. Ska tillbaka imorgon och fick be om att arbeta eftermiddag istället för förmiddag. Nu ska jag högst troligt behöva vara ledig onsdag och fredag också, samt försöka övertala chefen att låta mig arbeta tisdag och torsdag istället. Är så nervös och orolig för hur hon ska ta det hela. Har inte berättat om IVFen då jag är relativt ny på jobbet samt har en tidsbegränsad anställning till siste december. Vi ska förhandla nytt anställningsavtal i oktober. Är så rädd för att berätta av rädsla för att inte få förlängt anställningen. Vad hade ni gjort i min sits? Ska jag försöka ta mod till mig och berätta imorgon när jag behöver be om ledigt senare i veckan? Det är väldigt jobbigt att hålla det hemligt och halvt "ljuga" om vad jag ska göra.